×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
گل‌گهر فاتح رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان کرمان شد

به گزارش“سیرجان خبر” اکبر ثابتی‌پور با اعلام قهرمانی تیم گل‌گهر سیرجان در رقابت‌های قهرمانی والیبال جوانان استان کرمان اظهار داشت: تیم والیبال گل‌گهر سیرجان مقام نخست رقابت‌های قهرمانی والیبال جوانان استان کرمان را از آن خود کرد.

وی افزود: تیم‌های کرمان و رفسنجان مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند که تیم منتخب جوانان مرداد ماه به مسابقات کشوری اعزام می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان کرمان از اجرای مرحله دوم طرح استعدادیابی والیبال پسران استان کرمان خبر داد و گفت: این مرحله در نیمه نخست تیرماه با انتخاب نفرات نهایی از میان شرکت‌کنندگان مرحله نخست آغاز شده است.

ثابتی‌پور خاطرنشان کرد: مرحله اول طرح استعدادیابی والیبال پسران به مدت سه ماه در شهرهای راور، جیرفت، بافت، ارزوئیه، شهربابک و سیرجان با حمایت مالی باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان برگزار شد که باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر سیرجان در مرحله نخست در مجموع با اهدای ۱۲۰ توپ والیبال به هیئت‌های والیبال شهرهای فوق کمک شایانی به آغاز این طرح کرد.

وی بیان داشت: در شهرستان کرمان دو کانون هر کدام به تعداد ۳۰ نفر در دو سالن ‌بیگلری و سام‌نژاد فعالیت خود را با هدایت چهار نفر از مربیان برجسته والیبال کرمان زیر نظر محمد امیری مسئول کمیته استعدادیابی والیبال استان آغاز کردند.

رئیس هیئت والیبال استان کرمان افزود: باشگاه گل‌گهر برای کمک در اجرای مرحله دوم طرح والیبال پسران استان کرمان، البسه ورزشی و همچنین تنظیم قرارداد با مربیان این طرح را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: با پایان پذیرفتن مرحله نخست طرح استعدادیابی والیبال دختران شهرستان کرمان، مرحله دوم این طرح برای انتخاب نفرات نهایی از ابتدای تیرماه آغاز شد.

ثابتی‌پور گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری کرمان حمایت مالی از این طرح را در شهرستان کرمان برعهده گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.