×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سیرجان-بندرعباس، پر ترافیک ترین محور استان کرمان

سرگرد اسماعیل جهانشاهی فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان در گفت وگوی اختصاصی با “سیرجان خبر” ضمن ارزیابی مثبت از ترافیک محور های شهرستان گفت: محور بندر عباس به سیرجان زیر بار ترافیکی بسیار سنگینی قرار دارد که با توجه به پایان دور اول سفر ها و آغاز دور دوم هر دو لاین این مسیر پر ترافیک هستند.

فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان افزود: محور های دیگر شهرستان از جمله محور سیرجان-کرمان و سیرجان -شهر بابک نیز نسبت به مسیر بندر عباس از ترافیک روان تری برخوردار است.

جهانشاهی ادامه داد: چهار اکیپ گشت نامحسوس مسیر بندر عباس- سیرجان را نظارت می کنند که بیست سرباز پیاده نیز از پایگاه نیروی دریایی سیرجان ماموران راهنمایی رانندگی را در امر برقراری نظم و امنیت محورهای مواصلاتی شهرستان همراهی می کنند.

وی تصریح کرد: طرح نوروزی ویژه پلیس راه استان کرمان از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، همچنین در روز سیزده فروردین نیز تمهیدات ویژه ای لحاظ خواهد شد.

این مقام انتظامی با توصیه به مسافران گفت: زمانی که خستگی بر رانندگان عزیز غالب می شود هرگز به چشمانشان اطمینان نکنند و در اولین فرصت ممکن استراحت کنند تا باعث بروز حادثه هم برای خود و هم برای سایر مسافران نشوند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.