×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” بنا بر آمار رسمی منتشر شده در خوزستان ۳۳ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی با جمعیتی در حدود ۱۵۲ هزار نفر وجود دارد که ۲ هزار و ۵۲۰ نفر از افراد تحت پوشش را معلولان ذهنی، جسمی، حرکتی و روانی مزمن تشکیل می‌دهند. همچنین ۷۶ هزار معلول خوزستانی تحت پوشش بهزیستی هستند.

همچنین در حوزه اشتغال از خوزستانی‌های در سن کار فقط ۳۳٫۹ درصد در جایی مشغول به کار هستند و ۶۴٫۱ درصد بیکار هستند. همچنین ۹۷ هزار خوزستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند که سرپرست ۶۰ درصد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد خوزستان را بانوان تشکیل می‌دهند و ۳۷ هزار دانشجو و دانش‌آموز در این خانواده‌ها زندگی می‌کنند.

درحالی‌که آمارها درباره کیفیت زندگی در خوزستان نشان از محرومیت شدید مردم دارد و مقام معظم رهبری به‌صورت صریح اعلام کرده‌اند مانور اشرافی گری به دلیل تعلیم‌دادن زندگی اشرافی به جامعه حرام است اما شاهدیم مسئولان خوزستانی باز هم با خودروهای چند صد میلیونی خود در بین مردم حاضر می‌شوند و با ستون کشی خودروهای لوکس خارجی چشم مستضعفین را به سوی خود خیره می کنند.

اگر در گذشته لوکس سواری فقط توسط مسئولین ارشد دولتی در استان مرسوم بود در حال حاضر این ضدارزش به شهرستان ها نیز سرایت کرده است و بسیاری را به این نتیجه رسانده که برای نشان دادن سطح مدیریت خود از خودروهای لوکس و گرانقیمت خارجی استفاده کنند.

تصاویری منتشر شده توسط رهیاب فقط بخش کوچکی از جریانی است که فراگیری آن در حال افزایش است و این پایگاه خبری بنا دارد با انتشار این تصاویر مسئولین ارشد استان را نسبت به چنین اتفاق نامبارکی آگاه کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.