×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
کارگروه آموزشی پدافند غیر عامل در سیرجان برگزار شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان سیرجان با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در فرمانداری سیرجان برگزار شد.
پیمان سلاجقه با اشاره به دیدگاه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: با توجه به اینکه پدافند غیرعامل توان یک ملت برای حفظ ارزشهای داخلی از تهدیدات خارجی است، مدیران دستگاه های اجرایی موظفند با فرهنگ سازی در زمینه پدافند غیرعامل در توانمندسازی ملت جهت حفظ ارزش های داخلی از تهدیدات و خطرات خارجی کوشا باشند .
وی تصریح کرد: از آنجا که پدافند غیرعامل نقشی مؤثر و اجتناب ناپذیر در حفظ جان مردم، سیستم اقتصادی و سیاسی و در نهایت استقلال و حاکمیت کشور دارد؛ مدیران اجرایی بایستی آن را بعنوان یک راهکار اصلی در کاهش آسیب پذیری برگزینند .

سلاجقه فرهنگ سازی در این زمینه را عامل مهمی برشمرد و گفت: از آنجایی که شهرستان سیرجان پس از کرمان در پهنه دوم پدافند غیر عامل کرمان قرار دارد ، از این رو فرهنگ سازی و کسب آمادگی های لازم در شناخت فرصت ها  و تهدید ها می تواند در کاهش اثرات بحران موثر باشد.

بهاالدینی معاون سیاسی امنیتی فرماندار آمادگی تمامی بخش ها در زمینه پدافند غیر عامل را از ضروریات این امر خواند و گفت: امروزه دشمن در کمین است تا از هر روشی تهدیدات خود را توسعه دهد و آگاهی و آمادگی ما می تواند تاثیر بسزایی در مقابله با این هدف داشته باشد.
همزمان با برگزاری شورای پدافند غیرعامل شهرستان سیرجان دوره آموزش عمومی و پدافند سایبری با حضور رضا محمدی رئیس گروه تهدیدات و مدرس آموزش پدافند غیرعامل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.