×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سیرجان در حوزه کشف کالای قاچاق عملکرد قابل قبولی دارد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” سردار رضا بنی اسدی فر در حاشیه دیدار مردمی در سیرجان افزود: امسال که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده امکانات خود را در این بخش متمرکز کرده ایم و یکی از وظایف ما در این راستا جلوگیری از ورود کالای قاچاق است و به طور جد وارد عمل شده ایم و با ورود کالاهایی که مشابه داخلی دارند و قاچاقچیان این کالاها برخورد می شود.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اگرچه قانون دادرسی کیفری جدید محدودیت هایی را در راستای کالای قاچاق برای همکاران ما ایجاد کرده اما با تعامل بین بخشی که با دستگاه قضایی وجود دارد همکاران انتظامی اقدامات موثر و قابل قبولی را در سطح شهرستان سیرجان داشته اند.
وی بیان کرد: شهرستان سیرجان در این حوزه و کشف کالای قاچاق ممتاز و با عملکرد قابل قبول بین شهرستان های استان کرمان است.
سردار بنی اسدی فر با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان مسیر عبور کالای مجاز و غیر مجاز است، گفت: تمرکز امکانات ما برای ضربه زدن به باندهای ورود کالاهای قاچاق برنامه ریزی شده و در این زمینه رده های اجرایی و تخصصی نیرو را تقویت کرده ایم.
وی افزود: مبادی ورودی شهرستان به صورت خاص و راه های اصلی و فرعی تحت کنترل عملیاتی و اطلاعاتی همکاران ما قرار دارد و تمرکز ما به صورت ویژه در محورهای این شهرستان است.
فرمانده انتظامی استان ضمن سفر به سیرجان و بازدید از حوزه های مختلف کاری حوزه انتظامی با مردم این شهرستان در منطقه انتظامی سیرجان دیدار کرد و به بررسی درخواست ها و مشکلات آنان پرداخت.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.