×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
افتتاح چندین طرح عمرانی در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” استاندارکرمان درسفربه سیرجان ، پروژه های برق رسانی،بانددوم تقاطع غیرهم سطح شهیدفتحی زاده،استخرسرپوشیده صدف،کارخانه بسته بندی،فراوری و انجماد کلیه فرآوری های خام دامی را افتتاح کرد.

استاندار با حضور در منطقه ویژه اقتصادی این شهر، استخر سر پوشیده صدف را با ۷۹۰۰ متر مربع و هزینه ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال افتتاح کرد که این استخر در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی و امروز با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید.
در ادامه نیز کارخانه سورت، بسته بندی، فرآوری و انجماد کلیه فرآورده های خام دامی شامل ماکیان، آبزیان و گوشت قرمز با هزینه ای بالغ بر ۲۰ هزار میلیون ریال با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.
افتتاح باند دوم و دور برگردان غیر مسطح شهید کرم فتحی زاده با هزینه ای بالغ بر ۵۰ هزار میلیون ریال از دیگر برنامه های استاندار در سفر به شهرستان سیرجان بود.
باند اول پل در سال ۱۳۶۷ توسط راه آهن جمهوری اسلامی احداث شده و با توجه به عبور کمربندی از روی پل فوق و دوطرفه بودن آن تلفات جانی بسیاری طی ۲۸ سال گذشته در اثر سوانح رانندگی و حوادث به وقوع پیوسته است.
عملیات احداث باند دوم پل مذکور در خرداد ماه سال۹۴ توسط شهرداری سیرجان و با همکاری راه آهن آغاز و پس از گذشت ۱۴ ماه در شهریور ۹۵ به بهره برداری رسید که طول مسیر ۱۰۳۵ متر و طول برگردان غیر هم سطح ۷۶۷ متر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. mahdi

    ای کاش به جای افتتاح این چنین طرح هایی اندکی به اشتغال جوانان نیز فکر می کردند با وجود شرکت های بزرگی همچون گل گهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.