×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
میزبانی سیرجان برای شهید گمنامی که پیام آور فریاد برائت از مشرکین است

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبیسیرجان خبر”محمد مهدی ابوالحسنی، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در نشست خبری اظهار داشت: ستاد کل نیروهای مسلح برای روز عرفه مراسم ویژه‌ای برای سراسر کشور تدارک دیده‌ است.

وی با بیان اینکه امسال در مراسم‌ دعای عرفه سراسر کشور پیکر مطهر ۱۴۴ شهید حضور دارد، گفت: کرمان میزبان ۵ شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده در این روز است.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان گفت: مراسم استقبال از شهدا روز شنبه ۲۰ شهریور ماه جاری ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در فرودگاه کرمان برگزار و از آن جا به مکان‌های یادشده منتقل می‌شوند و پس از برگزاری مراسم دعای عرفه و فریادهای برائت از مشرکان، پنج شهید گمنام به ستاد معراج تهران انتقال داده می‌شوند و یک شهید شناسایی شده هم در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده می‌شود.

وی افزود: مراسم دعای عرفه در مسجد صاحب‌الزمان (عج) کرمان، فاطمیه چترود، سیرجان، بم، رفسنجان و جیرفت برگزار خواهد شد.

گفتنی است آیین برائت از مشرکین و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا در روز عرفه با حضور یک شهید گمنام دفاع مقدس در شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

این مراسم عصر روز یکشنبه ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۵ در گلزار شهدای سیرجان برپا می گردد.
این برنامه به دلیل محرومیت زائران ایرانی از مراسم معنوی حج در سال جاری بصورت سراسری تدارک دیده شده است و پیکر پاک این شهید گمنام  بعد از تشییع در سیرجان و برگزاری دعای عرفه، به کرمان منتقل می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.