×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
ثبت نام متقاضیان همکاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ آغاز شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” محسن آرش معاون هماهنگی و اجرایی طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ در شهرستان سیرجان از آغاز این طرح از سوم مهرماه خبر داد.

وی گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ در دو مرحله انجام می شود و ابتدا از ۳ تا ۲۴ مهرماه همشهریان می توانند بصورت اینترنتی اطلاعات خود را در سامانه www.sarshomari95.ir ثبت نمایند و در مرحله بعد از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان بصورت حضوری و با مراجعه مامورین سرشماری انجام می شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: خانواده هایی که در طرح سرشماری به صورت اینترنتی شرکت کنند، در مراجعه حضوری مامورین سرشماری فقط کد رهگیری خود را اعلام می کنند و دیگر نیازی به ارایه مجدد اطلاعات خانوار نیست و همچنین به افرادی که به صورت اینترنتی در این طرح شرکت کنند جوایز نفیسی به قید قرعه از سوی مرکز آمار ایران تقدیم می شود.
معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار همچنین از ثبت نام اینترنتی علاقمندان به همکاری در طرح سرشماری امسال بعنوان آمارگیر خبر داد و گفت: علاقمندان به همکاری در این طرح بعنوان مامور آمارگیر می توانند بامراجعه با آدرسs95.sci.org.ir تا ۲۵ شهریورماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و از حقوق و مزایای مکفی برخوردار گردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.