×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
برخورد پژو ۲۰۶با موتورسیکلت یک کشته بر جای گذاشت

حادثهبه گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” بر اثر برخورد یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه موتور سیکلت در سیرجان یک نفرجان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در باره جزئیات این حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر وقوع یک حادثه دلخراش رانندگی در مکی اباد بلافاصله پلیس به محل اعلامی اعزام شد.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه پژو ۲۰۶ با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرده است.

سرهنگ ایرانژاد خاطر نشان کرد: در این حادثه راکب موتور سیکلت مجروح وپس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی سیرجان تصریح کرد:علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس،حرکت خلاف جهت موتور سیکلت اعلام شد.

دستگیری عامل کینه جویی در اینستا گرام توسط پلیس سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان در اقدام دیگری از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی اینستا گرام درسیرجان خبر داد.

سرهنگ محمد رضا ایرانژاد گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس فتا مبنی بر ایجاد صفحه جعلی ساخته شده پرونده ای با این مضمون در پلیس فتا تشکیل شد.

وی افزود : با برسی مستندات در خصوص موضوع جرم اقدامات فنی پلیس در خصوص کشف جرم آغاز که در همین حین فردی دیگر نیز با موضوع اتهامی مشابه مبنی بر ساختن صفحه جعلی در اینستا گرام به این پلیس مراجعه و اظهار داشت که فرد سازنده صفحه جعلی با تهدید قصد اخاذی را از وی را دارد.

ایرانژاد افزود : باتوان علمی وتلاش شبانه روزی و استفاده از امکانات فنی پلیس افراد دخیل در پرونده شناسایی وبا هماهنگی مقام قضایی تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات از ایشان آغاز ونهایتا متهم اصلی که فردی ۱۷ ساله و محصل است شناسایی ودستگیر شد.

وی بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس فتا به بزه انتسابی معترف شد و انگیزه خود را از انجام این عما محرمان داشتن کدورت با شاکیان وقصد تلافی کردن وتسویه حساب شخصی اعلام کرد که با برسی محتوای پرونده تعداد۳ فقره پرونده دیگر نیز با موضوع مشابه کشف شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.