×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تفاهم نامه ی همکاری بین بیمارستان های سیرجان، بافت و شهربابک امضاء شد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه در مواجهه با بحران های طبیعی و غیر طبیعی تفاهم نامه ی همکاری بین بیمارستان های سیرجان، بافت و شهربابک امضاء شد.

در جلسه عقد این تفاهم نامه، با حضور معاونین دانشکده علوم پزشکی سیرجان، مدیران شبکه بهداشت و درمان شهربابک و بافت، رئیس بیمارستان ولی عصر(عج) شهربابک، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان، رئیس بیمارستان خاتم الا نبیاء (ص) بافت، رئیس بیمارستان غرضی سیرجان و همچنین دبیران کمیته های بحران این شهرستان ها و مسئولان EOC شهرستان ها برگزار شد.
این تفاهم نامه در راستای خدمت رسانی به آسیب دیدگان و کاهش آسیب های مرتبط و ارائه ی عملکرد مناسب در زمان بحران و بلایا از طریق همکاری مشترک بین این مراکز درمانی با محوریت دانشکده علوم پزشکی سیرجان امضاء شد.
گفتنی است در این تفاهم نامه، بیمارستان ها متعهد شدند در زمان بحران ۲۰ درصد از تخت های خود را به بیمارستانی که درگیر بحران است اختصاص دهند و همچنین دو عدد از تخت های اتاق عمل ۱۰ درصد از پرسنل و در صورت نیاز به دارو و تجهیزات پزشکی با بیمارستان درگیر همکاری لازم را داشته باشند که از دیگر تعهدات این تفاهم نامه نیز می توان به اختصاص آمبولانس و در اختیار قرار دادن متخصصین جراحی و ارتوپدی و… اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.