×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تکذیب مرگ کودک سیرجانی بر اثر نبود کپسول اکسیژن در درمانگاه زیدآباد

اخیرا شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر مرگ کودک سیرجانی در درمانگاه زیدآباد منتشر شد که به علت نبودن کپسول اکسیژن جان خود را از دست داده است.

رییس مرکز بهداشت سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس بهداشت و درمان “سیرجان خبر” در خصوص فوت کودک سیرجانی گفت:کودک سیرجانی که هفته گذشته جان خود را از دست داده بود هیچ گونه مراجعی به مرکز بهداشت زیدآباد نداشته است و به درمانگاه نسیم سلامت وابسته به بخش خصوصی مراجعه کرده است.

دکتر رضوی اظهار داشت:کودک با پیش زمینه بیماری خروسک توسط والدین به درمانگاه نسیم سلامت مراجعه و تمامی اقدامات لازم جهت بهبود کودک انجام گرفته که با اکسیژن و کادر درمانی به سیرجان انتقال یافته است.

وی اذعان داشت: در جلسه ای که صبح امروز با مسئولین مرکز بهداشت زیدآباد صورت پذیرفت به این مسئله اذعان داشتند که هیچ گونه مراجعی به مرکز بهداشت نشده است و بیمار به درمانگاه نسیم سلامت مراجعه کرده است.

مسئول درمانگاه نسیم سلامت زیدآباد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:ساعت ۳ بامداد روز پنجشنبه کودک با بیماری کروپ و تنگی نفس به درمانگاه مراجعه و  تمامی اقدامات مقدماتی پزشکی با تمامی تجهیزات بر روی کودک توسط پرسنل انجام گرفته است.

دکتر سلاجقه گفت:پس از اقدامات پزشکی بیمار توسط یکی از پرسنل درمانگاه همراه با کپسول اکسیژن و تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان منتقل شد.

وی اظهار داشت: پس از انتقال بیمار به بیمارستان امام رضا(ع) عملیات لوله گذاری جهت پیشگیری از انسداد راه هوایی توسط پرسنل اورژانس انجام گرفته و بیمار به بخش icu منتقل شده است که متاسفانه ساعت ۷ صبح جان خود را از دست داد.

حسین اسدی پدر کودک فوت شده در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت:فرزندم تا ساعت ۱۲ شب مشغول بازی بود و هیچ گونه مشکل تنفسی نداشت از ساعت ۲:۳۰ بامداد به طور ناگهانی دچار تنگی نفس می شود.

وی اظهار داشت:پس از انتقال فرزندم به درمانگاه پرسنل تمامی تلاش خود را جهت درمان انجام دادند و با دستگاه اکسیژن و یک کادر درمانی فرزندم را به بیمارستان امام رضا(ع) سیرجان انتقال دادند که صمیمانه از تلاش این پرسنل تشکر می نمایم.

اسدی در پایان گفت:مسئولین شهرستان یکدستگاه آمبولانس جهت مراکز درمانی زیدآباد تهیه کنند تا بیماران دیگری مانند فرزند من جان خود را از دست ندهند.

نمونه ای از تجیهزات درمانگاه نسیم سلامت که در شبکه های مجازی نبود دستگاه اکسیژن را علت مرگ این کودک دانسته اند را مشاهده کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.