×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
افتتاح طرحهای عمرانی سیرجان با حضور معاون اول رئیس جمهور

به گزارش خبرنگار سرویس عکس” سیرجان خبر “ ظهر امروز جمعی از مسئولان استانی در فرودگاه سیرجان از اسحاق جهانگیری استقبال کردند.

بر مبنای این خبر وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، ورزش و جوانان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون سازمان برنامه و بودجه و برخی معاونان وزرا در این سفر ۲ روزه اسحاق جهانگیری را همراهی کردند.

پروژه بزرگ مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان با زیربنای ۳۹ هزار مترمربع و سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد تومان امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسمی رسید.

این مجموعه ورزشی با ظرفیت سه هزار و ۲۰۰ تماشاچی دارای پارکینگ طبقاتی برای ۱۶۵ خودرو، زمین چمن مصنوعی، استخر، سالن ژیمناستیک، سالن ورزشی، سالن چند منظوره، اتاق کنفرانس، اتاق پزشکان و… است.

در ادامه این سفر پروژه دیگری که به بهره برداری رسید پروژه گندله سازی شماره دو مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر با زیربنای ۱۰۰ هزار مترمربع و ظرفیت تولید این پروژه پنج میلیون تن در سال است که این میزان تا شش میلیون تن قابل افزایش است که بهره برداری از این پروژه برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد می شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.