×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
رمز ماندگاری بسیج در ولایت پذیری است/بعضی مسئولین ما ترسو هستند/آمریکا در خاورمیانه بواسطه همین بسیج مردمی ذلیل شده است

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در دیدار بسیجیان شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امام (ره) یک دید وسیع در رابطه با آینده نگری داشت و انقلابی که محقق می شود باید باقی هم بماند که حضرت امام (ره) فکر انقلاب بود و این انقلاب نوپا با هزاران سختی شکل گرفت.

حسینی در خصوص قیام شیخ نمر اظهار داشت: شیخ نمر در عربستان علیه آل سعود بدون یار و یاور قیام کرد؛ شکنجه شد و توسط مزدوران آل سعود به شهادت رسید و این انقلاب برای بقا با همکاری مردم به یک رهبر نیاز دارد و مردمی که دارای دین، تقوا، شهادت و ایثار باشند که اگر تهدیدی شد از تهدید نترسند و اگر مشکلی پیش آمد؛ جذب دشمن نشوند.

وی در خصوص نقش بسیج گفت: امام (ره) برای نظام مقدس اسلامی این آینده نگری را داشت که اگر انقلاب بخواهد دوام داشته باشد احتیاج به بسیج مردمی دارد و در جنگ تحمیلی ۸ ساله که بر کشور تحمیل شد؛ بسیج در کنار نیروهای مسلح بود و پس از جنگ نیز در بحث صرفه جویی و اقتصاد مقاومتی در کل کشور همت دارد.

امام جمعه سیرجان اذعان داشت: یکی از تاثیرات بسیج که بنیانگذار آن امام راحل است، رعب در دل دشمنان است. بارها آمریکایی ها اعلام کرده اند که می خواهند حمله کنند ولی دیدند تاثیری ندارد، چون مردم پشتیبان رهبرشان هستند.

حسینی با اشاره به الگو پذیری کشورهای منطقه از ایران اظهارداشت: ما در منطقه خاورمیانه الگوی دیگر کشورها هستیم و وجود داعش در منطقه باعث شد که بسیج مردمی شکل بگیرد که در پیاده روی اربعین، بسیج مردمی حفظ نظم مراسمات را بر عهده داشت و امروز آمریکا در خاورمیانه بواسطه همین بسیج مردمی ذلیل شده است.

وی اظهار داشت: ما باید برای حفظ انقلاب تلاش کنیم که هدف اصلی دشمنان نابودی ایران اسلامی است و با ظهور داعش در منطقه قصد تخریب جمهوری اسلامی را دارند که بحمدالله با رشادت سردار قاسم سلیمانی این توطئه ها خنثی شده است.

حسینی در خصوص انتخاب رئیس جمهور جدید آمریکا گفت: امروزه دشمنان بیش از گذشته ما را تهدید می کنند و این رئیس جمهور جدید آمریکا هیچ سیاست ندارد و اگر سردمداران آمریکا به او بها بدهند ممکن است باعث شیطنت در منطقه شود.

امام جمعه سیرجان اذعان کرد: ۵ سال گذشته در بحث هسته ای اوج گرفته بودیم ولی با پلمپ کردن تاسیسات هسته ای سقوط کردیم و در بحث سیاسی مقتدرانه جلوی دشمن می ایستادیم؛ ولی الان مرتبا تهدید می شویم که بعضی مسئولین ما ترسو هستند و بارها مقام معظم رهبری فرمودند که برجام فایده ای ندارد، اما در گوش کسی فرو نمی رود و گره ای از مشکلات مردم باز نمی کند.

حسینی گفت: در طول انقلاب سابقه نداشته که نایب رییس مجلس مقابل رهبری صحبت بکند و چه غوغایی در مملکت ایجاد شد که جلوی یک سخنرانی گرفته شده است. این ها تهدید داخلی است و نشان از بی بصیرتی دارد؛ باید گفت این بسیج است که همیشه می ماند و رمز ماندگاری بسیج در ولایت پذیری خلاصه می شود.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه سیرجان اظهار داشت: امروز در هفته بسیج خدمت امام جمعه رسیدیم تا تجدید میثاق کنیم و بگوییم که ما هنوز بسیجی هستیم و برای حفظ اسلام و انقلاب باید بسیجی بمانیم.

سرهنگ شمس الدینی گفت: دوران یارگیری در منطقه کلید خورده است، اخیرا وزیر خارجه ترکیه طی اظهاراتی به وزیر خارجه ایران گفته است که غرب ایران تحت سیطره امپراطوری عثمانی است و باید نگاهتان را از کشورهای غرب ایران بردارید که شش تن از امامان شیعه و شهدای دشت کربلا در عراق مدفون هستند و اگر دست از عراق برداریم عراق را به تاراج می برند.

وی در خصوص بسیج مردمی شکل گرفته در منطقه اظهار داشت: در عراق بسیج مردمی تشکیل شده است که سفیران ما در عراق هستند، در واقع اینها سربازان سردار قاسم سلیمانی اند و این جهت گیری توسط دشمنان ما نشان می دهد که بسیج ما امروز الگو شده است و دشمنان می خواهند جلوی این الگو را بگیرند.

فرمانده سپاه سیرجان اذعان داشت: امام (ره) طی ۱۰ سال از تاسیس بسیج در خدمت مردم بود و خود را وابسته به هیچ گروهی نمی دانست و بسیج را از الطاف الهی می دانست و افتخار می کرد که بسیجی باشد و امام (ره) در مورد هیچ ارگانی این گونه صحبت نمی کرد.

وی گفت: پسر نوحی در مجلس در خصوص تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد که این یک حرکت احساسی بود و طولانی شدن اشغال سفارت به نفع انقلاب نبود و چهره ای مثل داعش از ایران نشان می داد؛ اما امام (ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلابی بزرگ تر از انقلاب اول می دانست.

شمس الدینی اظهار داشت: شخصی در مجلس در خصوص فتنه اظهار نظری کرد و می گفت تا کی می خواهید از قوم عاد و ثمود حرف بزنید، باید گفت فتنه ها در صدر اسلام فراموش نشده است که ما بخواهیم فتنه ۸۸ را فراموش کنیم.

وی در پایان گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی همواره بسیجیان پیشگام و پیش قدم هستند و ما همچنان بسیجی هستیم و بسیجی خواهیم ماند و با آرمان های امام (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدا تجدید میثاق خواهیم کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.