×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
بسیجیان سربازان ولایت و سربازان امام زمان(عج) هستند/به برکت خون شهدا موج اسلام خواهی در منطقه موج می زند

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر ” امام جمعه سیرجان در جمع بسیجیان شهرستان سیرجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تسلیت ۲۸ صفر گفت: وقتی امام (ره) می فرماید بسیج لشکر مخلص خداست، وقتی می گوییم بسیجیان سربازان ولایت و سربازان امام زمان(عج) هستند؛ باید رنگ و بویی از امامان داشته باشند.

حسینی اذعان داشت: بسیجیان ما امروز افتخارشان این است که الگوی آنها حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) می باشد، چرا که این بزرگواران اول به دنیا پشت کردند و قطعا باید این گونه باشیم.

وی گفت: اینکه بسیجیان ما در عرصه های گوناگون فرهنگی و اقتصادی حضور دارند و موفق هستند بدلیل اخلاص آنان است، چرا که پیرو رسول خدا هستند.

امام جمعه سیرجان اظهار داشت:: همواره خدا را ناظر بر خود بدانیم و حضور قلب ما در نماز بیشتر شود این ها لازمه زندگی و لازمه ایستادگی ما در مقابل دشمن است.

وی در ادامه گفت : رسول خدا و امیر المومنین(ع) در هیچ جا با دشمنان زمان خود سازش داشته باشند و الگو ما این بزرگوارن هستند که ما باید هم در جهاد اکبر هم در جهاد اصغر پیرو آنها باشیم .

حسینی با اشاره به خصلت بسیجیان اذعان داشت:یک بسیجی باید از همه نیروها برخوردار باشدباید تقوا، علم ،شجاعت،اهل قاطعیت و تسلیم ولایت باشد.

در ادامه این مراسم فرمانده سپاه سیرجان ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:به برکت خون شهدا موج اسلام خواهی و بیداری اسلامی در منطقه موج می زند.

سرهنگ شمس الدینی گفت:اگر در دوران انقلاب و جنگ تنها بودیم به برکت سختیهای رزمندگان و مقاومت ۳۸ ساله ملت ایران امروز در سرتاسردنیا دوستان و یاران زیادی پیداکردیم.

وی اظهار داشت:دراین میان نام بسیج و اندیشه بسیج یک نقطه اتکا و امید است هم برای یاران انقلاب و هم برای همه مستضعفان جهان است که بسیج اکسیر بسیار مقدسی است که امروز همه ملت ها را به جوش و خروش وا داشته است.

شمس الدینی در خصوص فرهنگ بسیج اذعان داشت:فرهنگ بسیج فرهنگ انبیا الهی و عصاره اولیا الهی است و همان فرهنگ فاطمی و علوی و همان فرهنگ عاشورایی و حسینی است.

فرمانده سپاه سیرجان اظهار داشت:امروز هر جا نوری از بسیج تابیده است آن جا کرامات اخلاص،اقتدار ،عزت ،معنویت در انسان ها بروز کرده است آن چه امروز در تحولات منطقه می بینید از برکات بسیج است.

شمس الدینی با اشاره به رشادت های بسیجیان در ظول جنگ تحمیلی گفت:بسیج با جنگ شروع شد که بخشی از آن حماسه بزرگ هشت ساله دفاع مقدس کار بسیج است و حماسه ها آفریدند که پیروزی در بسیج متکی به سن نبود بلکه متکی به عشق خدا و ولایت پذیری که در بسیج موج می زند است.

وی اظهار داشت:امروز هم مسلح شدن به سلاح ایمان،بصیرت و آگاهی از مسلح شدن به سلاح مادی مقدم تر است و این جهاد اکبر است برخلاف همه ارتش مادی جهان که مظهر ظلم و ستم است نام بسیج یادآور ایمان به خدا و اخلاص است.

شمس الدینی در خصوص فلسفه وجودی بسیج اذعان کرد:تشکیل یک نیروی الهی و بزرگترین ارتش دنیا آن هم ارتشی بدون هزینه مانند بسیج شد فلسفه وجودی بسیج برای آمریکا که خود را کدخدا می داند قابل درک نیست و وحشت از بسیج ناشی از قدرت و اندیشه بسیج است قدرتی که در بطن جامعه تشکیل پیدا کرده است و یادآور جهاد،تلاش و ایثار است.

وی گفت:نام بسیج باعث آرامش مردم است و پشت دشمنان می لرزد و بسیج معراج شهدا و یادگار حضرت امام(ره) است و بازوی انقلاب و خار چشم دشمنان است.

فرمانده سپاه سیرجان اظهار داشت:امروزشما باید مثل همه دوران های گذشته بدانید که خاکریز را کدام طرف بزنید هم در چهار جبهه سیاسی،نظامی،فرهنگی و اقتصادی با دشمنان در حال مبارزه هستید باید تمام راه ها را برای پیشرفت پیمایید و باید قدرت مقابله با تهدید نرم دشمن را داشته باشیم.

شمس الدینی در خصوص توطئه های دشمن در طول انقلاب اشاره کرد و گفت:۳۸ سال است دشمنان علیه ما جنایت می کنند که دشمنان دست از سر انقلاب ما بر نمی دارند و این ساده لوحانه است که بحث دشمن با ما هسته ای است بحث دشمن با انقلاب اسلامی است چون به بن بست رسیده اند و بارها مذاکرات انجام دادیم اما تا ۱۰ سال دیگر تمدید کردند.

وی گفت:چون جمهوری اسلامی الهام بخش است و در جهان الگو شده است و رقیب راهبردی مقابل غرب شده است و دشمن به دنبال خاموش کردن منشا تحولات جهانی است و همین چند روز پیش در حله در نزدیکی کربلا تعدادی از زائران امام حسین(ع) را به شهادت رساندندکه هدف آن ها ایران و زائران ایرانی است مگر این که به حرف دشمنان گوش دهیم و سر تسلیم فرود آوریم.

شمس الدینی اظهار داشت:از این تجمع به نام مدافعین حرم پیامی رو مخابره می کنیم به دنیای غرب که شما همان تار عنکبوتی هستید که امام (ره) شما را بدان تشبیه کرد که مبادا حماقت های گذشته را تکرار کنید و امروز بسیج، ارتش و سپاه ما در دفاع از این انقلاب سینه خود را سپرکرده اند که بسیج هم مانند گذشته موفق تر و مقتدر تر پرچم اسلام را در سر تاسر جهان افراشته است که در تمامی حوادث انقلاب بسیج نقش موثرداشته است که بسیج و انقلاب مکمل یکدیگرند.

وی در پایان گفت:پیامی هم به مسئولین مخابره کنیم که در این باقیمانده عمر دولت این لکه های ننگی که با توطئه های دشمنان صورت گرفته است و اختلاس،حقوق های نجومی و این ایستادگی های مکرر در مقابل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و زنده کردن فتنه پایان داده شود تا همچنان مردم ما نسبت به گذشته به مسئولین اعتمادکنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.