×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان برگزار شد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” صبحگاه مشترک نیروهای مسلح سیرجان صبح امروز با شرکت گردانهای نداجا،نیروی انتظامی،سپاه پاسداران و بسیج در محل مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا و با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین شهرستان برگزار شد.

مجید توسلی فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در این مراسم گفت: امروز حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبهای خلیج فارس سبب ثبات منطقه بوده و بنا به گفته فرمانده معظم کل قوا رضایت ایشان را از مجموعه نیروی دریایی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین مروارید که در هفتم آذرماه سال ۵۹ انجام و موجب ناتوانی نیروی دریایی عراق شد، دلیل نامگذاری این روز عنوان کرد و ادامه داد: رهبری معظم در دیداری که در روزهای گذشته با فرماندهان نیروی دریایی داشتند از حضور مقتدر یگان‌ها و تکاوران دریایی در تامین امنیت کشتی‌ها در سطح بین‌المللی تقدیر کردند که برای مجموعه نداجا موجب افتخار است.

توسلی افزود: به عنوان تنها پادگان آموزشی نیروی دریایی کشور به خود می‌بالیم که در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول آموزش نیروی انسانی آن هستیم و با فرزندان این مرز و بوم وظیفه حراست از مرزهای آبی این مملکت به خوبی ایفا خواهیم کرد.

امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم با تقدیر از مجموعه نیروی دریایی سیرجان گفت: امروز فرزندان این ملت بیدار و دشمن خود را شناخته‌ و این آمادگی را دارند که هر حرکت دشمن علیه نظام اسلامی باشد پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی افزود: دشمنان استکباری ملت ایران بدانند جوانان ما امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه به استقلال و خودکفایی رسیدند و اقتدار ما در این استقلال است.

لازم بذکر است در مراسم امروز از برگزیدگان ناویان و افسران نمونه و همچنین خانوداه شهدای دریایی تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.