×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دولت باید با قاطعیت جواب نقض‌کنندگان برجام را بدهد

به گزارش سرویس سیاسی“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: نقض کنندگان برجام و آمریکا بدانند که ما به تعهدات خود عمل کردیم و امروز تعهدمان از سرگیری غنی‌سازی صلح‌آمیز انرژی هسته‌ای است که دولت باید با قاطعیت جواب نقض‌کنندگان برجام را بدهد.

امام جمعه سیرجان گفت: تحریم کنندگان خود پیشنهاد مذاکره و نشست تا نتیجه نهایی را دادند تا برجام حاصل شد و امروزه غافل از هرگونه نشست‌های طولانی و تعهداتی که خودشان امضا کردند، تحریم‌ها را ۱۰ سال دیگر تمدید می‌کنند تا ثابت کنند حاکمیت در آمریکا از اصول خود خارج شده است.

حسینی عنوان کرد: آنها بدانند ملت ایران در تحریم‌ها مقتدر شد و امروز این تمدید تحریم عزم جوانان و مهندسان و متخصصان ما در ادامه راه رسیدن به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای را بیشتر و پرشتاب‌تر می‌کند.

وی افزود: همان‌طور که رهبری معظم فرمودند، «مشکلات برجام در عجله و شتابزدگی بود که از جزئیات غافل شدند و ما که نه اعتماد به آمریکا داشتیم و نه امروز هم این مستکبر جهانی مورد اعتماد و تکیه‌گاه است بلکه استقلال و اقتصاد مقاومتی تنها راه اقتدار و پیروزی در برابر دشمنان است».

امام جمعه سیرجان اظهار کرد: مردم هنوز منتظر اقدام دولت در برخورد با اشخاصی هستند که حقوق‌های نجومی داشتند و اگر اقدامی هم شده است به‌ اطلاع مردم برسانند.

وی پیروزی مردم و ارتش عراق و سوریه در برابر تروریست‌ها را موجب نگرانی آمریکا و غرب عنوان کرد و گفت: در حالی که تروریست‌ها شکست و نابودی خود را قطعی می‌دانند امروز آمریکا به‌ دنبال راهکاری برای نجات تروریست‌های دست‌پرورده خود است.

حسینی به دیدار فرماندهان نیروی دریایی ارتش با مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: حضور قدرتمندانه نیروی دریایی در آب‌های آزاد و سواحل مکران موجب توانایی و اقتدار کشور و همچنین امنیت منطقه و بسیار مفید است که باید افزایش یابد.

خطیب جمعه سیرجان به دهه وقف اشاره کرد و گفت: وقف و احیای موقوفات جدید لازم و ضروری است و این سنت رسول خدا و ائمه اطهار (ع) است که باید ادامه یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.