×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
همایش روز ملی حمل و نقل در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار “سیرجان خبر”همایش روز ملی حمل و نقل با حضور مسئولین شهرستان و رانندگان تاکسی و آژانس در سالن هلال احمر برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حسین افشار مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ضمن گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، صنعت حمل و نقل را کالبد اصلی و ستون فقرات اقتصاد دانست و با اشاره به نشانه‌های خلقت افزود: انسان از نشانه‌های خلقت بهره گرفت و صنعت حمل و نقل امروزی را بوجود آورد.
وی با اشاره به اهم فعالیت‌های این سازمان گفت: کسب مقام اول مسابقات فوتسال، برگزاری زیارت عاشورا، تقدیر از اسرا و جانبازان، تقدیر از رانندگان ممتاز تاکسی و آژانس و کسب رتبه سوم کشوری در نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری از مهمترین اقداماتی است که انجام شده است.

همچنین در ادامه این همایش فرماندار سیرجان با بیان اینکه اهمیت حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: صنعت حمل و نقل از ارکان مهم هر کشور است؛ در دنیای کنونی که شاهد پیشرفت آن هستیم، صنعت حمل و نقل نقش مهمی در توسعه و رشد اقتصادی کشور دارد.
منصور مکی‌آبادی با اشاره به اینکه ۸۰درصد از حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان توسط سیرجان انجام می‌شود افزود: صنعت حمل و نقل اگر بهینه و پایدار باشد توسعه آن شکل می‌گیرد؛ در کشور ما عرصه حمل و نقل نقش بسزایی در اقتصاد کشور دارد؛ همچنین شهرستان سیرجان با توجه به موقعیت استراتژیک و مهمی که دارد از اهمیت بالایی در صنعت حمل و نقل دارد؛ نمونه آن حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی است که فرودگاه سیرجان با توجه به این ویژگی یکی از فرودگاه‌های مهم کشور در صنعت حمل و نقل هوایی است.
وی یادآور شد: طی مذاکراتی که با یک شرکت تولید کننده کامیون انجام شد، شخص سرمایه‌گذار سیرجان را یکی از بهترین شهرهای کشور در سرمایه‌گذاری دانست و مقرر شد بزودی در سیرجان کارخانه تولید کامیون احداث شود.
مکی آبادی اضافه کرد: رانندگان تاکسی و آژانس مبلّغان فرهنگی شهر هستند؛ این رانندگان باید سرعت و عملکرد خود را با کیفیت افزایش دهند؛ سرعت، نظم و انضباط و کارایی مثبت لازمه یک راننده موفق است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.