×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
توقف گل گهر مقابل آلومینیوم اراک/ آزروی صعود برای سیرجانی ها با وینگو رنگ باخت!

به گزارش خبرنگار سرویس ورزسی “سیرجان خبر” هفته سی و دوم از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در اراک به مصاف یکدیگر رفتند .

براساس این گزارش تا پایان هفته سی و یکم، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با انجام ۳۱ بازی، ۱۲ برد، ۱۰ تساوی ، ۹باخت و کسب ۴۶ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار داشت و تیم گل گهر سیر جان نیز باانجام ۳۱ بازی و کسب ۵۳ امتیاز در جایگاه چهارم قرار داشت، بنابراین هردو تیم برای به دست آوردن امتیاز و دست یافتن به جایگاه بهتر در مستطیل سبز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند.

تیم فوتبال آلومینیوم در طول بازی گرفتار بازی فنی تیم گل گهر سیرجان شد و شاگردان وینگو بگوویچ، سرمربی تیم گل گهر سیرجان نسبت به شاگردان مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با برتری کامل ظاهر شد.

در دقیقه ۳۰بازی، آلومینیوم صاحب پنالتی شد، که ضربه از نقطه پنالتی توسط روح الله عرب نواخته و به گل تبدیل شد و در نهایت نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود اراک پایان یافت.

در نیمه دوم، بازیکنان گل گهر سیرجان بر حملات خود افزودند و در دقیقه ۷۰، دروازه تیم فوتبال آلومینیوم توسط محمد امین حاجی زاده، بازیکن تیم فوتبال سیرجان گشوده شد.

در نهایت، طی مدت باقی مانده هیچ یک از تیم ها موفق به گشودن دروازه یکدیگر نشدند و بازی با تساوی یک-یک پایان یافت.

داوری این مسابقه را امیر عرب با کمک امیرمحمد دادزاده و وحید سیفی برعهده داشتند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.