×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
موفقیت و دستاوردهای آموزش و پرورش مرهون زحمات و تلاش های معلمان است

به گزارش خبرنگار “سیرجان خبر”مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان به مناسبت روز معلم درجمع معلمان شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم، با بیان اینکه موفقیت و دستاوردهای آموزش و پرورش  مرهون زحمات و تلاشهای معلمان است.

محیاپور خاطرنشان کرد : تکریم و تجلیل از مقام معلم وظیفه آحاد جامعه است و به زمان و مکان و قشر خاصی محدود نمی شود، لیکن هفته معلم فرصت مناسبی برای توجه و تاکید و تمرکز بیشتراذهان عمومی بر روی این مقوله مهم واساسی خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش سیرجان افزود: اگر کشوری بخواهد به عزت مادی و سعادت معنوی و پیشرفت و آبادانی برسد، باید به آموزش و پرورش به عنوان یک کار بنیادی بپردازد.

وی با بیان این که آینده ی کشور در دست آموزش و پرورش و معلمان است، تصریح کرد: تجلیل از مقام معلم وظیفه ی همه ی دستگاه ها و نهادها است.

محیاپور در ادامه اظهار کرد: معلمان و جامعه فرهنگی در همه صحنه های ملی و انقلابی کشور، نقش اساسی ایفا نموده اند .

وی در پایان دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی ، دیدار با پیشکسوتان ، عیادت از بیماران فرهنگی و حضور مسئولان در مدارس و تجلیل از معلمان  را از جمله برنامه های بزرگداشت هفته معلم عنوان نمود.

گفتنی است در این جلسه همچنین پیرامون چگونگی برگزاری برنامه های پیش بینی شده در هفته‌ی بزرگداشت مقام معلم بحث و تبادل نظر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.