×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
شکست داعش شکست قدرت آمریکا و ناکامی سردمداران مستکبران است/ هجمه فرهنگی دشمن با هدف مقابله با ارزش‌های اسلامی در جامعه است

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، توان و پیشرفت علمی، قدرت دفاعی، سپاه، اتحاد و همبستگی و اعتقادات دینی پایه‌های قدرت نظام ما هستند که می‌بینیم دشمنان به فکر توطئه، ضربه زدن و حمله به آنها هستند و ملت ما نه‌تنها از این پایه‌ها حفاظت می‌کند بلکه تقویت آن را وظیفه خود می‌داند.

امام جمعه موقت سیرجان با اشاره به ضرورت توجه و برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی افزود: هجمه فرهنگی دشمن با هدف مقابله با ارزش‌های اسلامی و ترویج بی‌بند و باری و فساد در جامعه است و امروزه اگر رهبری معظم مسأله آتش به اختیار را مطرح می‌فرمایند، نشان از این است که کارهای زمین‌مانده فرهنگی بسیار هستند و باید متولیان فرهنگی به‌صورت خودجوش در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن تلاش جدی داشته باشند.

وی به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و گفت: صرفه‌جویی هم جنبه اعتقادی و هم جنبه انسانی دارد و دین ما اسراف را حرام می‌داند لذا صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف حکم دینی است که رعایتش واجب و ما با این صرفه‌جویی به همنوعان خود کمک می‌کنیم و اگر همه رعایت کنند مشکلی در کمبود آب و برق در کشور نداریم.

خطیب جمعه سیرجان شکست برنامه‌های آل سعود و آمریکا در تقویت و پرورش گروه‌های تروریستی و داعش را نشان از بیداری مردم در شناخت دشمن عنوان کرد و گفت: شکست داعش شکست قدرت آمریکا و ناکامی سردمداران مستکبران جهانی با همه نوکرانش برای حاکمیت و تسلط بر منطقه است.

حیدری به مناسبت‌های هفته به روز عفاف و حجاب که به مناسبت حمله به مسجد گوهر شاد در ۲۱ تیر سال ۱۳۱۴ توسط عمال رضاخان صورت گرفت اشاره کرد و گفت: ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ های اجتماعی از بدحجابی و بی‌حجابی است.

وی تصریح کرد:  آن زمان هم دشمنان مخالف دین اسلام با کمک نوکران خود به‌دنبال ترویج فرهنگ منحط غرب و تیشه زدن به ریشه ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم بودند که همیشه ناکام ماندند زیرا ملت ما با اعتقادات دینی و ارزش‌های اسلامی زندگی‌شان گره خورده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.