×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
توکل به خدا وپشتوانه خانواده ام عامل موفقیت در کنکور/در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”امیرحسین قاسمی نژاد رائینی ازسیرجان رتبه اول گروه علوم تجربی را کسب کرده است.

نفر اول گروه علوم آزمایشی کنکور سراسری سال ۹۶ در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:هنگامی که کنکور دادم درصدهایی که زده بودم را محاسبه کردم و می دانستم نفر برتر کنکور هستم.

وی گفت:۴سال ابتدایی در مدرسه فرهنگیان مشغول به تحصیل بودم و سال پنجم ابتدائی در مدرسه ایثار ادامه تحصیل دادم و مابقی سال های تحصیلی در تیزهوشان بودم.
قاسمی نژاد با اشاره به اعلام نتایج توسط سازمان سنجش گفت:ساعت ۱۰ صبح امروز از سازمان سنجش تماس گرفتند و اعلام کردندکه شما رتبه اول تجربی را در کنکور امسال کسب کرده اید و موفق به کسب دو مقام نقره المپیاد ریاضی جوانان نیز بوده ام.
وی افزود:سال‌های گذشته و در دوران متوسطه در مدرسه تیز هوشان نیز درس خواندن را به‌صورت مداوم دنبال می‌کردم و همیشه از نفرات برتر در شهرستان بودم معدل نهایی سال آخر تحصیلی با معدل  ۲۰ به پایان رساندم.

قاسمی نژاد در ادامه خاطرنشان کرد:در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکرده ام و میانگین ساعاتی که در طول روز درس می خواندم ۱۱ ساعت بوده است.

این نخبه سیرجانی در ادامه افزود:توصیه من به هم سن و سال های خودم این است که تا می توانند برای رسیدن به هدفشان تلاش کنند و دست از تلاش بر ندارند که خداوند انسانی را برای رسیدن به هدفش تلاش کرده به جایگاهی که شایسته است می رساند.
وی با اشاره به عوامل موفقیت خود،گفت:از عوامل رسیدن به هدفم و کسب چنین مقامی لطف خداوند و همراهی و پشت کار والدینم و معلمانم است.
قاسمی نژاد اظهار داشت:در طول زمان مطالعه برای کنکور از شبکه های اجتماعی استفاده نکردم چون باعث هدر رفت وقت می شود و فقط در حد پیام دادن به دوستان و آشنایان استفاده می کردم.
وی در پایان افزود: به پزشکی علاقه زیادی دارم و اگر بخواهم رشته تحصیلی انتخاب کنم رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را نتخاب می‌کنم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. موسوي

    درود به این جوان عزیز و متدین همشهری . انشااله در پناه قرآن و عترت پیروز و سربلند باشید .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.