×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
با برنامه ریزی درس و ورزش را دنبال می کنم/ مسئولین نسبت به مشکل ورزشکاران توجه بیشتری داشته باشند

نوجوانان کونگ فو کار سیرجانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر”اظهار داشت: از نه سالگی با کونگ فو آشنا شدم و الان نزدیک به سه سال است که زیر نظر استاد خانم زنداقطایی در کونگ فو کار می کنم.

آیدا برخوردار در خصوص راز موفقیتش اظهار داشت: راز موفقیتم را اول خداوند بعد خانواده و علاقه چشمگیر خود به این ورزش،تمرینات زیاد و تلاش استاد خوبم سرکار خانم زنداقطایی می دانم.

وی اظهار داشت:در طول سه سالی  که در این ورزش فعالیت میکنم در تهران و شیراز سطح کشوری مدال برنز، کرمان سطح استانی دو طلا و نقره و آمادگی جسمانی طلا سطح کشوری و استانی را کشب کردم.

آیدا برخودار در ادامه افزود:تنها توصیه ام به جوانان هم سن و سال خودم این است که اول درس را در اولویت کارشان قرار دهند در کنار درس خواندن ورزش را هم ادادمه بدهند.

وی درخصوص سبک ورزشی خود گفت:سبک فری کنگ فو یکی از سیزده سبک کنگ فو در سطح کشور می باشد ک تمام تکنیک ها آزاد است و ممنوعیتی ندارد این سبک در ۲۰ استان کاملا فعال بوده و در استان درحال فعالیت و گسترش می باشد این سبک دارای فرم دفاع شخصی در قالب فرم و انفرادی با سلاح و بی سلاح ، فرم مبارزات سلاح های سرد مثل چوب کوتاه و بلند و شمشیر می باشد.

وی در پایان افزود:از هئیت کونگ فو و مسئولین شهرستان درخواست دارم که حمایت بیشتر نسبت به ورزشکاران داشته باشند.برای رفتن به مسابقات از نظر وسیله ایاب و ذهاب ما ورزشکاران مشکل داریم از مسئولین درخواست میکنیم که این مشکل ورزشکاران را حل کنند.

مصاحبه:فاطمه نصرت آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.