×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
افتتاح ۱۲ مدرسه در سال تحصیلی جدید در سیرجان

رئیس آموزش پرورش شهرستان سیرجان در گفت و گوبا خبرنگار سرویس اجتماعی  “سیرجان خبر” در خصوص افتتاح پروژه های که در سال تحصیلی جدید افتتاح می شوند، گفت:ما برای مهر ماه سال جاری دوازده پروژه را افتتاح خواهیم کرد که از این دوازده پروژه چهار مدرسه غیر دولتی و هشت مورد مدرسه هایی هستند که توسط خیرین و کمک های مردمی ساخته شده اند.

محیاپور در ادامه افزود:در حال حاضر تقریبا ده پروژه مدرسه در حال ساخت می باشد که در بخش دولتی فقط یک مدرسه در مسکن مهر ساخته شده است  و یک مورد پروژه استخر که در سال جاری این دو پروژه با اعتبارات دولتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص معلمان حق التدریس اذعان کرد و گفت:نیروهای که به صورت شرکتی قبل از سال ۹۱ کار کردند و نیروهای پیش دبستانی که در مدارس دولتی مشغول به کار هستند به شرط اینکه از اعتبارات دولتی حقوق گرفته باشند و تاییدیه گزینش مربوط به آن سال را داشته باشند برای رفع نیازهای مقطع ابتدایی به صورت حق التدریس به کار گرفته خواهند شد.

محیاپور در پایان افزود:۸۲نفر معلم حق التدریس که از سال قبل بوده است و تعدادی هم امسال به صورت حق التدریس به کار گرفته خواهندشد.

مصاحبه:ستاره عماد آبادی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.