×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
سیرجان میزبان مسابقات تنیس کشور

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر”هیئت تنیس سیرجان میزبان مسابقات تنیس دسته یک بانوان کشور شد.

ناخدایکم شهرام منصوری‌مقدم رئیس هیئت تنیس شهرستان سیرجان در خصوص برگزاری این مسابقات  گفت:به منظور برگزاری بهتر این دوره از مسابقات، اولین جلسه داخلی خود را با حضور نماینده اداره ورزش و جوانان، اعضای هیئت، مربیان و داوران تنیس سیرجان در محل تالار مروارید نیروی دریایی برگزار شد.

وی در ادامه افزود:در این جلسه مقرر شد، با توجه به اهمیت موضوع و اولین تجربه میزبانی بانوان تنیسور سیرجان در سطح کشور و بمنظور میزبانی آبرومند، هر کدام  از مربیان و داوران به نحوی در قالب کمیته های مختلف برگزاری این دوره به یاری مسئولان برگزاری بیایند و یکدوره کلاس توجیهی داوری از سوی کمیته داوران هیئت پیگیری و در پایان هفته برگزار شود.

منصوری‌مقدمدر ادامه افزود: به منظور تشکیل تیم سیرجان برای حضور در این دوره از رقابت‌ها ، مسابقه ای تحت عنوان انتخابی در هفته آتی برگزار می شود که برترین ها  به عنوان تیم تنیس سیرجان  در این دوره از مسابقات حاضر می شوند.

وی در پایان افزود:هیئت تنیس شهرستان سیرجان علاوه بر میزبانی مسابقات تنیس مناطق پنجگانه کشور در سه ماهه اول ۹۶، اعزام هایی ( ۳دوره بانوان و ۶دوره آقایان ) در رده های سنی مختلف به مسابقات قهرمانی کشور و آسیا را در کارنامه شش۶ ماهه خود دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.