×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
آمریکا درصدد از بین بردن برجام/با اتحاد کشورهای منطقه هرگز آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود نمی‌رسند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با بیان اینکه آمریکا درصدد از بین بردن برجام است، اظهار داشت: آمریکا با برخی کشورهای اروپایی و طرف قرارداد برجام در پشت پرده برای اجرای این نقشه خود همدستی و همراهی خواهد داشت.

وی گفت: نماینده آمریکا در سازمان ملل هم اذعان کرد که ما به فکر منافع خود هستیم و امروز مسؤولان باید محکم و قاطعانه در برابر آمریکا بایستند و به تعهد خود عمل کنند.

حسینی همه‌پرسی در کردستان عراق را خیانت آشکار به منطقه عنوان کرد و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی به فکر ایجاد غده سرطانی جدیدی در منطقه هستند و می‌خواهند اسرائیلی جدید را به وجود آورند تا به اهداف خود برسند.

خطیب جمعه سیرجان، همکاری جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های عراق و ترکیه را در پیشگیری از نقشه شوم آمریکا برای تجزیه عراق موثر و مهم دانست و عنوان کرد: با اتحاد کشورهای منطقه هرگز آمریکا و رژیم صهیونیستی به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

وی ادامه داد: اگر تاریخ را برگردیم، خسارت‌هایی که به مردم در کشورهای مختلف منطقه وارد شده ناشی از تفرقه و تشتت دولت‌ها و ملت‌ها بوده است.

حسینی به اقتدار و محبوبیت نظام اسلامی در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: همان طور که رهبری معظم فرمودند، مردم دنیا به دنبال شنیدن حقایق از زبان جمهوری اسلامی هستند و از این فرصت‌ها باید استفاده خوب و کامل شود.

امام جمعه سیرجان در ادامه با قدردانی از مردم در برگزاری پرشور مراسم عزاداری و اقامه نماز ظهر عاشورا افزود: دشمنان ما از این حضورها ضربه خوردند و همه باید قدر این مجالس را بدانیم و همیشه ایام مراسم حضور را پررنگ داشته باشیم.

وی مناسبت هفته نیروی انتظامی را عنوان کرد و گفت: امنیت پایدار ما در گرو عملکرد خوب این نیرو بوده و خواهد بود، اما همکاری مردم در هر زمینه‌ای با نیروی انتظامی لازم و ضروری است که باید فرهنگ‌سازی و به آن توجه شود.

حسینی رزمایش ارتش جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق را در مرزهای دو کشور نشان از اقتدار و همراهی دولت‌ها و ملت‌ها برای مقابله با دشمنان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: هنوز عراق درگیر مقابله با نابودی داعش است که نقشه‌های شوم آمریکایی درصدد تجزیه و تضعیف عراق است و این همکاری دولت‌ها توطئه‌ صهیونیست‌ها و دشمان مسلمانان را خنثی خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.