×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
پروژه آب رسانی به شرکت های گل گهر تا سال ۹۸ به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر “ بازدید مدیران ارشد استان های کرمان و هرمزگان از پروژه خط انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب کشور،کرمان و هرمزگان با هماهنگی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برگزار شد.

مهندس یاری مدیر عامل شرکت انتقال آب خلیج فارس گفت: این پروژه مهم از سال ٩٢ شروع بکار کرده و مجوزهای لازم برای اجرای طرح انتقال آب از بندرعباس دریافت و خرید اراضی مورد نیاز انجام شده و با خرید سه دستگاه آب شیرین کن در بندرعباس لوله گذاری از سمت سیرجان و نیزاز سمت بندرعباس با قدرت در حال انجام است .
وی افزود : بحمدلله خرید های داخلی و خارجی این پروژه تا حدود قابل توجهی انجام شده و این پروژه در سه فاز آب رسانی به شرکت های گل گهر ، مس و چادرملو اجرائی خواهد شد که با حمایت مسئولین و تامین منابع مالی فاز اول این پروژه تا گل گهر تا سال ٩٨ به بهره برداری برسد.

رزم حسینی استاندار کرمان نیز در این بازدید و با دیدن حجم اقدامات انجام شده گفت : امروز مشاهده کردیم که ناباوری به باور تبدیل شده است.

وی افزود : اجرای این پروژه با توجه به تغییر اقلیم زودتر میبایست اجرایی شود که با راه اندازی این پروژه کمک قابل توجهی به تقویت سفره های آب زیر زمینی خواهد کرد.

ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت گل گهر ضمن بیان ابعاد مختلف اجرای این طرح مهم گفت: اجرای این پروژه مهم برای شرکت گل گهر حیاتی است و از این رو ما بعنوان یکی از سهامداران این پروژه مهم تمام توانمان را برای بهره برداری هر چه زودتر این طرح ملی بکار گرفته ایم.

وی گفت : اعتقاد دارم که این پروژه مهم یک طرح اقتصادی و مقرون به صرفه است که عواید فراوانی برای مردم و صنعت سه استان هرمزگان کرمان و یزد خواهد داشت.
تقی زاده اذعان کرد : همه توانمان را بکار گرفته ایم که ان شا اله تا دو سال آینده پروژه خط انتقال آب تا گل گهر به بهره برداری برسد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.