×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نجات ساکنان مجتمع مسکونی از میان دود و حرارت/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر”ساکنان مجتمع مسکونی پرستاران متوجه بروز آتش سوزی در یکی از واحدهای این مجتمع شدند باسامانه ۱۲۵تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سیرجان بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه دو را ساعت ۰۱:۵۹ بامداد روانه بلوار شهید زندی نیا، مجتمع مسکونی پرستاران کرد.

محمد فیروزآبادی فرمانده آتش نشانی درتشریح این خبر گفت:یک واحد مسکونی در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش که از پنجره به بیرون از ساختمان زبانه می کشید در حال سرایت به واحدهای مجاور بود.

وی در ادامه افزود:نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.

فیروزآبادی افزود:با توجه به دود غلیظی که تمام طبقات ساختمان را فرا گرفته بود و ساکنان مجتمع در واحدهای خود محبوس شده بودند لذا همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با مجهز شدن به تجهیزات فردی تمامی افراد محبوس شده در دود و حرارت را با احتیاط کامل از ساختمان خارج نمودند.

وی در پایان گفت:نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملا خاموش کردند و از گسترش و سرایت آتش سوزی به واحدهای دیگر جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه با تلاش و سرعت عمل بالای آتش نشانان به هیچ یک از ساکنان مجتمع آسیبی نرسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.