×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
۱۵ پزشک متخصص به کادر درمانی بیمارستان امام رضا(ع) اضافه شد/ارائه خدمات بیمه ای و دارویی بیماران خاص از کرمان به سیرجان منتقل شد

به گزارش “سیرجان خبر”معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: ۱۵ پزشک متخصص جدید در ۱۲ رشته تخصصی به مجموعه کادر درمانی شهرستان افزوده شده که به زودی کار خود را در بیمارستان امام رضا(ع) آغاز می کنند.

دکتر غلامرضا جهانشاهی با تاکید بر اینکه این اتفاق از پیامدهای مبارک استقلال دانشکده علوم پزشکی سیرجان می باشد، افزود: این پزشکان متخصص در رشته های قلب و عروق، ارتوپدی، جراحی عمومی، اعصاب و روان، داخلی، چشم پزشکی، پاتولوژی، بیهوشی، رادیولوژی، پوست، گوش حلق بینی و طب اورژانس در کنار سایر پزشکان شهرستان، به ارائه خدمات درمانی می پردازند. وی تاکید کرد: با این اقدام در حال حاضر نیاز پزشک در تمامی رشته های تخصصی پزشکی مورد نیاز شهرستان برطرف می شود.

دکتر جهانشاهی همچنین از انتقال خدمات بیماران خاص از کرمان به سیرجان خبر داد و گفت: در پی استقلال دانشکده علوم پزشکی سیرجان از کرمان، از این پس خدمات بیمه ای، مکاتبه ای و خدمات دارویی بیماری های خاص شامل دیالیز، هموفیلی، تالاسمی و ام اس در اداره امور بیماری های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان انجام شده و دیگر نیاز به مراجعات مکرر این بیماران به مرکز استان نمی باشد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان اظهار داشت: همچنین توزیع داروهای مورد نیاز این بیماران از داروخانه های خاص کرمان به داروخانه دکتر زالپور برای بیماران ام اس و داروخانه دکتر اطمینان برای سایر بیماری های خاص در سیرجان منتقل شده و نیاز به حضور بیماران خاص برای تحویل دارو به کرمان نمی باشد.

وی از نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس به خاطر همراهی و حمایت ویژه ای که در تحقق این اقدامات مهم درمانی در شهرستان داشته اند، تشکر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.