×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
مراسم تودیع و معارفه شهردار سیرجان برگزار شد/ تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”مراسم تودیع و معارفه شهردار سیرجان با حضور جمعی از مسئولین و مردم در سالن اداره ارشاد برگزار شد و رضا سروش نیا به عنوان شهردار جدید سیرجان منصوب شد.

امام جمعه موقت شهرستان سیرجان در این مراسم در خصوص خصوصیات یک مدیر موفق گفت:صلاحیت علمی و اعتقادی صداقت، صبر، صراحت، صلابت و صمیمیت لازمه موفقیت یک مدیر است.

حجت الاسلام حیدری در ادامه افزود:شهردار جدید باید با کار و فعالیت‌ ذهنیت مردم را نسبت به شهرداری بازسازی ‌کند و توجه به آسفالت، زیبایی شهر، روان و ساده کردن کار مردم در شهرداری، عدم فروش پارکینگ ساختمان‌ها، ساخت نمازخانه‌های تمیز در پارک‌ها و ورودی‌ها، توزیع عادلانه امکانات در مناطق مختلف ساماندهی و جلوگیری از حاشیه نشینی اولویت های شهرداری باشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در این مراسم گفت:از زیبایی‌های کار شورا این است که مخالف و موافق نظرات خود را مطرح می‌کنند و در آخر یک تصمیم جمعی گرفته می‌شود و همه باید تابع رای اکثریت باشیم و همکاری کنیم.

حسن پور اذعان داشت:شهردار در اولین اقدام خود با فرزانگان،فرهیختگان وصاحب نظران شهرستان برای آبادانی شهر ارائه نظر دهند و دسترس همه مردم باشد و درباره مشکلات شهر توافق نظر کنند و برای خوب شدن شهر باید مردم و همه مسئولین دست به دست هم بدهند.

فرماندار سیرجان نیز با اشاره به این که در گذشته اعتماد مردم نسبت به شهرداری دچار خدشه شده است،اظهار داشت:متاسفانه بنا به دلایلی در گذشته اعتماد مردم نسبت به شهرداری دچار خدشه شده است، باید اعتماد مردم را نسبت به شهرداری برگردانیم، اگر اعضای شورای شهر تفرقه و جدایی در بین خودشان باشند مردم چه توقعی داشته باشند.

مکی آباد اظهار داشت:مسوولان از فرماندار گرفته تا اعضای شورا نباید در امورات شهردار خصوصا در انتخاب افراد دخالت کنند.

عضو شورای شهر سیرجان نیز در این این مراسم گفت: درخواست شورا از شهردار جدید این است که پروژه های نیمه تمام را هر چه زودتر به مرحله اتمام برساند.

اسماعیل خواجویی در ادامه افزود:شورا و شهرداری به سمت مسایل سیاسی نروند و وظیفه شان را بر طبق قانون انجام دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.