×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
شکست خانگی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مقابل گل گهر سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر”در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر سه شنبه دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند.

در این رقابت هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند و یک بازی پایاپای را به نمایش گذاشته شد و همچنین هر دو تیم طی مسابقه موقعیت های خوبی را که می توانست تبدیل به گل شود از دست دادند.

بازی در شرایط مساوی پیش می رفت تا اینکه با غفلت بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دقیقه ۳۸ بازی، یک پیروزی برای تیم گل گهر سیرجان توسط بازیکن خودی رقم خورد و توپ توسط میلاد رخشان، بازیکن اراکی وارد دروازه آلومینیوم اراک شد.

به این ترتیب تیم میهمان بدون زحمت گل پیش کش شده را پذیرفت و تا پایان بازی هم دیگر گلی رد و بدل نشد و گل گهر سیرجان اینگونه پیروز میدان شد.

گفتنی است تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پایان دیدار هفته یازدهم با انجام یازده بازی و کسب ۹ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول و تیم گل گهر هم با انجام یازده بازی و کسب چهارده امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار داشتند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.