×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
بیست و دومین یادواره ۳۲ شهیدمنطقه پسوجان برگزارشد/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر”بیست و دومین یادواره ۳۲شهید منطقه پسوجان با حضور پرشور مردم و مسئولین شهرستان برگزارشد.

در این یادواره آیت الله خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:مقام شامخ شهدا مقام والایی است که خداوند مستقیم با آنها سخن میگوید،شخصیت های بهشت شهدا هستند که از گذرگاهی عبور میکنند و اگر انبیا هم نشسته باشند به احترام شهدا بر می خیزند شهدا عمر خود را با خدا معامله کردند.
وی در ادامه افزود:مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و حضور پرشور شمادر این مجالس به معنی بیعت با شهدا است که شما ها ادامه دهند راه شهدا هستید و شهدا رفتند تا این نظام جمهوری اسلامی پا بر جا بماند.
امام جمعه موقت تهران اذعان کرد:هدف اصلی دشمنان سرنگون کردن این نظام است که وزیر خارجه آمریکا به صراحت اعلام می کند که هدف اصلی ما براندازی نظام اسلامی ایران است که این آرزو را همانند آرزوهای دیگرتان به فضل الهی به گور خواهید برد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: بعد از ساعت ها وقت گذاشتن برای این مذاکرات اما در نتیجه آمریکایی های عهد شکن همه عهد ها را زیر پا گذاشتند که قرار بود دیگر تحریمی نباشد اما از وقتی که برجام امضا شد هر روز یک تحریم جدید برای ایران گذاشتند.
وی در ادامه افزود:برجام جواب نداد اما مقاومت مردم ایران از ابتدای نظام جمهوری اسلامی این مقاومت بوده و خواهد بود،ملت ایران ملتی است که دشمن را خسته می کند و خود خسته نمی شود.
وی در پایان افزود:بیعت با شهدا یعنی بیعت با نظام اسلامی و ولایت فقیه است و شهدای ما ولایت مدار بودند که همراه با ولایت بودن بیعت با شهیدان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.