×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
قصاص پایان بخش پرونده قتل بلوار ولایت سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”با تأیید حکم دادگاه کیفری یک سیرجان در خصوص قصاص قاتل «محمدرضا آزادی‌خواه» از سوی دیوان عالی کشور پرونده قتل بلوار ولایت پس از گذشت دو سال تایید شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در این باره گفت: قتل بلوار ولایت پرونده بسیار پیچیده‌ای بود و متهمان با زرنگی هر چه تمام قصد فریب پلیس و دستگاه قضایی را داشتند و در ابتدا منکر هرگونه دخالت در این حادثه جنایی بودند اما وقتی تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی انجام گرفت و بارها مورد بازجویی قرار گرفتند، راز ماجرا فاش شد.

قاضی مجتبی قدیمی افزود: پس از رسیدگی دقیق به پرونده در شعبه اول بازپرسی دادسرا، کیفر خواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک سیرجان ارسال شد.

وی ادامه داد: دادگاه کیفری نیز توسط قاضی شهریار برآهویی، قاضی محمود محمودی و قاضی محسن بنی‌اسدی تشکیل و پس از برگزاری چندین جلسه برای مجرم ردیف اول (آقای م.الف) حکم به قصاص از طریق حلق آویز در محل زندان سیرجان و از بابت جعل اسناد حکم به دو سال حبس تعزیری، و از بابت استفاده از سند مجعول، حکم به دو سال حبس تعزیری دیگر صادر کرده‌اند.

همچنین خانم (ط.خ) متهم ردیف دوم از بابت «معاونت در قتل عمدی» به تحمل ۲۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است.

وی افزود: متهم ردیف اول جهت ارتباط با مجرم ردیف دوم اقدام به جعل امضا و سوء استفاده از مدارک فردی دیگر جهت خرید خط تلفن همراه کرده که با اقدامات فنی پلیس دایره جنایی آگاهی موضوع مشخص شد.

همچنین از مجرمان ۱۴ خط تلفن همراه دیگر کشف و توقیف شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در صورتی که خانواده مقتول رضایت ندهند حکم قصاص اجرا خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.