×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
مسئول بسیج دانشجویی سیرجان منصوب شد

یه گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی سیرجان با حضور مسئولان ناحیه و بسیج دانشجویی استان کرمان و شهرستان سیرجان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سرهنگ مهدوی فرد فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سیرجان در این مراسم گفت: بسیج قائل به شخص و افراد نیست و این تغییر و تحولات را در آستانه روز دانشجو به فال نیک می‌گیریم.

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سیرجان هم گفت: اگر دانشجویان و خدمتگزاران علم نبودند رزمندگان هم موفق نمی‌شدند و موفقیت رزمندگان اسلام به دلیل این است که دانشگاهیان وظایف خودشان را به‌خوبی انجام داده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ محمدی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «بسیج بسیار مهم است و بسیج دانشجویی‌ از همه مهم‌تر چون دالان مهمی است به عرصه خدمت در کشور.»

وی در ادامه اظهار داشت: دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با بسیجیان اعلام کرد که بسیجیان باید مواظب نفوذ در دانشگاه‌ها باشند که این نشان از نگاه عمیق به دانشگاه است و می‌دانند که اگر نفوذ در دانشگاه اتفاق بیفتد بسیار خطرناک خواهد بود.

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان هم گفت:بسیج در گذشته توانسته بسیاری از نقیصه‌ها را برطرف کند و باید از این ظرفیت استفاده شود تا دولت اسلامی در جامعه استقرار پیدا کند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود:امروز جوانان جامعه اسلامی نیاز به بصیرت و دشمن‌شناسی دارند بنا به فرموده مقام معظم رهبری در طول سالیان گذشته از انقلاب دشمنان روزبه‌روز بیشتر شده‌اند و یکی از شگردهای آنان ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی و نفوذ در بین جوانان است.

علی سلیمی دریابیگی مسئول جدید بسیج دانشجویی سیرجان نیز در این مراسم گفت: «بسیج دانشجویی برآیند آینده نگری و دوراندیشی رهبر انقلاب اسلامی بوده و با گذشت حدود سه دهه از حضورش در فضای عمومی دانشگاه ها امروز به یکی از تشکل های مهم و موثر دانشجویی تبدیل شده است.»

وی عنوان کرد: مشخصه دانشجویی و رسالت انقلابی بسیج دانشجویی حکایت از اهمیت راهبردی و نقش بنیادین آن در حرکت به سمت دانشگاه اسلامی دارد.

سلیمی دریابیگی بیان کرد: امیدوارم با کمک و رهنمود های مسئولان و همراهی دانشجویان و اساتید و روسای دانشگاه ها بتوانیم منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سر لوحه کار خود قرار بدهیم.»

در ادامه این مراسم از زحمات حسن رضازاده قدردانی و علی سلیمی دریابیگی به ‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان معرفی شد.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین دغدغه‌ای که در دانشگاه‌ها وجود دارد این است که بسیج در همه عرصه‌ها حضور پیدا کند و بتواند گفتمان انقلاب را در دانشگاه‌ها استمرار دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.