×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
مشارکت ۱۲۰ میلیارد ریالی خیران در احداث بیمارستان فوق تخصصی سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر”یدالله قربانی عصر روز گذشته در جلسه هیأت مدیره مجمع خیران سلامت شهرستان سیرجان اظهار داشت: مراحل قانونی آغاز عملیات احداث بیمارستان فوق تخصصی مجمع خیران سلامت سیرجان پایان یافته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود تا بتوانیم در راستای اهداف تاسیس مجمع گام برداریم.

وی از اختصاص بیش از ۵۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی و تجهیزات بیمارستانی از محل کمک‌های خیران سلامت و مراکز معدنی به این مجمع خبر داد و گفت: مجمع خیران سلامت سیرجان در کنار رسیدن به اتمام ساخت یک بیمارستان مجهز و فوق تخصصی در راستای پیشگیری از بیماری‌های مختلف از جمله فشار و قند خون، سرطان سینه و شناخت این بیماری‌ها برای مردم پیشقدم بوده و همایش‌های متعدد در این زمینه هم برگزار کرده است.

قربانی افزود: با هدف توجه به مبحث پژوهش بخشی از هزینه پژوهش‌های جوانان در راستای سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها پرداخت کردیم و کمیته جوانان این مجمع هم به دنبال راهکارهای مناسب در ارتقای سلامت جامعه و پیشگیری از بیماری‌ها است.

وی از خرید تجهیزات تخصصی چشم پزشکی و ایجاد این بخش با همکاری دانشکده علوم پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان خبرداد و تصریح کرد: ۱۲ میلیارد ریال هزینه خرید این تجهیزات می‌شود و دکتر پویان مهر فوق تخصص چشم هم در این زمینه همکاری خواهند داشت.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت سیرجان از همایش تجلیل از خیران سلامت همراه با مراسم گرامیداشت پزشک خیر و نیکوکار سیرجانی حاج علی حاج صادقی خبر داد و توجه به خیران سلامت و نکوداشت آنها را اولویت کار فرهنگی این مجمع عنوان کرد.

وی در زمینه راه‌اندازی مراکز درمانی بخش‌ها و حاشیه شهرستان هم گفت: مرکز درمانی و اورژانس زیدآباد با کمک نیکوکاران این بخش فعالیت خود را آغاز کرد و در هماشهر، نجف‌شهر و بلورد هم به زودی مراکز درمانی به همت مردم و خیران سلامت این بخش‌ها ساخته می‌شوند.

مدیرعامل مجمع خیران سلامت سیرجان عنوان کرد: تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال را پزشکان و خیران سیرجانی برای احداث بیمارستان فوق تخصصی مجمع خیران سلامت سیرجان مشارکت کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.