×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
جلسه مشترک کمیسیون قاچاق کالا و ارز برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و شهرستان با حضور شهریاری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان واعضای کمیسیون های استانی و شهرستانی در محل فرماندار سیرجان برگزار شد.

مکی آبادی در این جلسه با اشاره به اهمیت عمل به منویات رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: این جلسه مشترک با حضور مسئولین استانی و در شهر سیرجان به منظور بررسی و حل مشکلاتی که در استان و شهرستان وجو دارد برگزار شده است . مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر جلوگیری از قاچاق کالا داشتند و آن را یک تهدید اقتصادی عنوان کردند لذا می طلبد در این زمینه به صورت ویژه وارد عمل شویم .
وی افزود: سیرجان به لحاظ شرایط ویژه ای که دارد و به دلیل اینکه شاهراه اقتصادی شمال به جنوب و شرق به غرب است و چندین استان را در مسیر ترانزیت کالا به کشور های دیگر حمایت می کند، در بحث قاچاق کالا به صورت جدی وارد عمل شده است کشفیات این شهرستان با کشفیات استان برابری می کند و در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز می توان گفت شهرستانی مهمتر از سیرجان در استان نداریم.
معاون استاندار تصریح کرد : می طلبد مبارزه با قاچاق کالا با همراهی و تقویت نیروهای زحمت کش انتظامی در دستور کار قرار گیرد، کمااینکه در این راستا اقدامات چشمگیری در شهرستان سیرجان انجام شده است.
فرماندار سیرجان ساماندهی کالاهای ضبط شده را یکی از الویت های مبارزه با قاچاق کالا خواند و گفت: بایستی نماینده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در شهرستان سیرجان مستقر شود تا بتوانیم با تامین سوله و نیروی انسانی مورد نیاز کالاهای ضبط شده را ساماندهی کنیم و قطعاً با این رویکرد می توان عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را بیش از گذشته مثبت پیش بینی کرد.
وی افزود در زمینه ی کیفیت کالاهای تولیدی و رعایت استاندارد ها که یکی از سیاست های رهبری و یکی از سیاست های آگاهانه اقتصاد مقاومتی است به خوبی در شهرستان سیرجان کار شده است و در این راستا نباید از زحمات نیروی انتظامی غافل شد.
در ادامه جلسه اعضای کمیسیون استان و شهرستان به بیان سخنان خود پرداخته و در پایان آقای شهریاری شهریاری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مطالبی را بیان کرد و در بخشی از سخنان خود با اشاره به اهمیت این جلسه گفت: این اولین دفعه است که فرمانداری پذیرفت جلسه مشترک کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برگزار کنیم و امیدوارم خروجی این جلسه موثر و مفید باشد . همچنین سازمان اموال تملیکی بایستی نماینده خود را در سیرجان مستقر کند تا بتوان با ساماندهی کالاهای قاچاق ضبط شده در این شهرستان هر چه بیشتر به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمک نموده و از تولید داخلی حمایت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.