×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
دعوت مسئولین سیرجان به حضور باشکوه مردم در تجمع ۹ دی

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی  “سیرجان خبر” اظهار داشت: ۹ دی حماسه ای بود که مردم ایران آفریدند در مقابله با فتنه ۸۸ که هدف دشمنان داخلی و خارجی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و ۹دی نشان داد که مردم همواره مدافع اسلام وجمهوری اسلامی و ولایت هستند و با حضور خود توطئه راخنثی کردند.

حسینی در ادامه افزود:این روز در تاریخ ایران اسلامی به یادگار ماند و هرساله این مراسم پرشور تراز سال های گذشته برگزار می شود.

وی گفت:حضور همگان در مراسم ۹دی امسال ضروری است تا به دنیا بفهمانیم این حضور ما برای دفاع از انقلاب اسلامی و خون شهدا است ویک لحظه هم عقب نشینی نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و روز شنبه ۹ دی با حضور پرشور و پررنگ مردم همیشه در صحنه و ولایمتدار سیرجان و بسیجیان گرانقدر شهرستان یک حماسه دیگر را در شهر سیرجان نشان خواهیم داد.

سرهنگ مهدوی فرد در ادامه افزود:قطعا مردم در بحث دشمن شناسی و مسائل داخلی و خارجی مطالبی را مطالعه می کنند و اخبار را رصد می کنند و از نظر بصیرتی مردم آماده و آگاهی داریم و کمتر کشوری است که مردمش چنین بصیر و آگاه هستند که در مسائل داخلی کشور نظر بدهند و سهیم باشند و کشور اسلامی ما این گونه است و شهرستان سیرجان نیز مردم بصیری دارد.

وی در پایان گفت:روز ۹ دی روز میثاق با ولایت و تجدید بیعت با ولی فقیه خواهد بود و حضور مردم پررنگ تر خواهد بود و طیف گسترده بسیجیان برادر و خواهر در این تجمع حضور پیدا خواهند کرد و برنامه های خوبی در سطح شهرستان خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستان سیرجان و بردسیر در خصوص  سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت: در نهم دی ماه سال ۸۸، ملت فهیم ایران برای چندمین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی، متوجه فتنه های دشمنان نظام شدند و آن را خنثی کردند.
حسن پور با بیان اینکه راهپیمایی گسترده ملت ایران علیه فتنه گران در روز ۹ دی ۸۸، استواری انقلاب اسلامی ایران را دیگر بار به جهانیان نشان داد، گفت: نقش مدبرانه رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن این فتنه، بی نظیر و ستودنی بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در آن مقطع زمانی با بصیرت کامل وارد صحنه شدند و جلوی پیشرفت توطئه های دشمنان نظام را گرفتند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در ادامه افزود:ملت ایران در ۹ دی نشان دادند که هیچ توطئه ای هر اندازه هم گسترده باشد و دشمنان نظام از توان خود استفاده کرده باشند علیه این نظام که از خون پاک هزاران شهید شکل گرفته قابل اجرا نیست و ملت با بصیرت ایران اسلامی می توانند آن را خنثی کنند.
وی در پایان گفت: حماسه ۹ دی متعلق به تمامی ملت ایران است و در سالگرد این حماسه ماندگار بار دیگر ملت ایران با ولایت میثاقی دوباره خواهند بست.

امام جمعه بلورد نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:همان گونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند ۹ دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه گران زد و دلیل این بیان ارزشمند رهبر عزیزمان حضور به موقع و بجای مردم در صحنه بود که با توکل بر خدا توانستند چشم فتنه گران را کور کنند.
حجت الاسلام افضلی پور اذعان داشت:فتنه جدید امروز کشور، مقابله بعضی از اشخاص با نهادهای قانونی است که موجب امیدواری گرگ ها و کرکس های خارجی شده اند که امیدواریم این فتنه نیز همچون فتنه های گذشته خفه شود و موجبات خوشحالی مقام معظم رهبری را فراهم نماید.
وی در پایان گفت:از مردم ولایی و شهید پرورمان مخصوصا جوانان عزیز دعوت می کنم در مراسم ۹ دی حضور بهم رسانند تا دشمنان نظام با دیدن حضور شما حتی فکر فتنه را در سر نپرورانند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.