×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
جمع آوری بنرهای یادواره شهیدتوسط ماموران شهرداری سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” شهرمن درطول سال از بنرها و بیلبوردهای رنگارنگ تبلیغ و ترویج کنسرت های موسیقی و تئاتر و نمایشگاه ها و بازارچه های به نام خیریه و …پر است.
شهری که زنده و فعالیت های گوناگون برای انواع سلیقه ها در رگ های آن در جریان است،اما این وسط اتفاقاتی می افتدکه قطعا مبارک نیست،نام و لوگوی شرکت هاوبرخی مجتمع های معدنی زیرخیلی از این برنامه ها وجود دارد، این نیک، چون نشان از حمایت مالی آنها از فعالیت های فرهنگی و هنری دارد.

حکایت این است وقتی برای کمک به یادواره شهدای مفقود الاثر به روابط عمومی یک مجتمع معدنی بزرگ مراجعه شد،محترمانه گفتند نمی شود.

خوب حتما نمیشده،باورمان محکم تر شد که شهدا راضی نیستند هر کسی در این راه خدمت کند،تعارف نداریم،به بهانه نام هنربه هر بی هنری بهاداده اند و به هنرمندان تاریخ این کشور بی اعتنایی می کنند، مگر نه اینکه شهادت، هنر مردان خداست؟؟؟؟

اما آنچه که در روزهای گذشته رخ داد و چندان خوشایند نبود، جمع اوری بنر یادواره شهدا بود.

سوال این است که نصب تابلوی یادواره شهدای مظلوم مفقودالاثر به کجای برخی برخورده که “دستور” جمع آوری شان را داده و روز گذشته توسط ماموران شهرداری از سطح شهر جمع آوری شد و زحمات دست اندرکاران این یادواره را برای نصب بنر در سطح شهر به باد داد.

کمک به عرصه هنرمندی مردان خدا، عشق می خواهد، باید عاشق بود، شاید ما اشتباه کردیم که دست به سوی کسانی دراز کردیم که بویی از هنر نبرده اند.
شهدا شرمنده ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.