×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
برد ۳ گله گل‌گهر سیرجان برابر نساجی

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر”گل گهر سیرجان که روزهای تلخی را پیش از این پشت سر می‌گذاشت، توانست در این دیدار که علیرغم میزبانی در بندرعباس از حریف پذیرایی می‌کرد، توانست با سه گل حریف مدعی صعود را شکست دهد.

بازی در ورزشگاه بندرعباس با سوت داور میدان آغاز شد و دو تیم در حال محک زدن یکدیگر بودند که در دقیقه هفت بازی، تیم گل‌گهر با تشخیص داور صاحب ضربه پنالتی شد و مهرداد آوخ نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

بازیکنان تیم نساجی بعد از دریافت گل نخست، به تکاپو افتادند و آنها هم در دقیقه ۱۳ صاحب ضربه پنالتی شدند و مجتبی ممشلی توانست توپ را وارد دروازه کند.

بعد از تساوی هردو تیم بازی را در میانه زمین از سر گرفتند و بر تعداد حملات خود افزودند تا شاید بتوانند نتیجه را به سود خود عوض کنند.

در ادامه و در دقیقه ۳۶ سیرجانی‌ها دست به حمله همه‌جانبه زدند و توانستند با خلق یک موقعیت، گل دوم تیم را به ثمر برسانند و با نتیجه ۲ بر یک از حریف شمالی خود پیش بی‌افتند و بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید.

 در نیمه دوم  تیم فوتبال نساجی مازندران به دنبال جبران نتیجه در نیمه نخست به آب و آتش زد ولی باز هم این تیم گل‌گهر سیرجان بود که توانست در دقیقه ۶۰ بازی، گل سوم خود را وارد دروازه حریف کند.

گفتنی تیم گل گهرسیرجان با برد دراین دیدار۲۵ امتیازی شدودر رده یازدهم جدول جای گرفت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.