×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
هیچ گونه گرانی در بحث حامل های انرژی نداریم/۳۰۰۰ هزار متقاضی زمین در سیرجان وجود دارد

نماینده مردم شهرستان سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر”اظهارداشت:هفته گذشته نشستی با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی داشته ایم که ۳۰۰۰متقاضی زمین در شهرستان سیرجان و بردسیر وجود دارد مقرر گردید هیئتی از سوی بنیاد مسکن کشور به شهرستان های سیرجان وبردسیر اعزام ونسبت به حل فصل و واگذاری زمین به افراد متقاضی اقدام فوری و عاجل صورت گیرد.
حسن پور ادامه داد:۵۰۰واحد مسکن هم اکنون درحال واگذاری است که تمام سعی خودمان را انجام می دهیم که تاپایان سال این پانصد واحده مسکونی به افراد متقاضی تحویل داده شود.
وی خاطرنشان کرد :اساس کار بنیاد مسکن این است که براساس فرمان حضرت امام(ره) وفرمایشات مقام معظم رهبری،مسکن برای اقشار اسیب پذیر است و نباید بنیاد مسکن به یک بنگاهی تبدیل شود که هم در بحث افزایش قیمت زمینها همراهی کنند و مااز دستگاه های نظارتی تقاضا داریم از افزایش قیمت زمین جلوگیری کنند و به افراد بی خانه را در اولویت قرار دهند و آنها را درساخت منزل یاری کنند.
نماینده مردم شهرستان سیرجان در خصوص افرادی که تحت هیچ گونه بیمه ای نیستند

گفت:حدود۵۰۰۰نفراز همشهریان ما تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این افرادتحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار نگرفته اند و در آینده دچار مشکل می شوند.
این مقام مسئول در ادامه افزود:ما دنبال یک رفاه نسبی برای خانواده این عزیزان هستیم با پیگیری های و تذکراتی را که بنده به وزیر رفاه،کار و امور اجتماعی داشتیم مقرر گردید که بیمه روستایی که تاکنون فقط روستائیان را تحت پوشش قرار می داد از امروز در این شهرستان کلیه متقاضیان بیمه را که حتی در شهر زندگی می کنند بیمه شوند و مستمری دریافت کنند.
حسن پور در ادامه افزود:حداقل با پرداخت ۲۰ هزار تومان می توانند بیمه شوند و هر مبلغی که بیشتر پرداخت کنند در زمان بازنشستگی حقوق و مزایای بیشتری به آن ها تعلق می گیرد که افراد متقاضی می تواند با مراجعه به دفاتر بیمه روستایی خود را بیمه کنند و در صورت وجود هرگونه مشکل می توانند به دفتر بنده مراجعه کنند و لذا این بیمه مختص افرادی است که هیچ جا مشغول به کار نیستند.
نماینده مردم شهرستان سیرجان و بردسیر در خصوص گرانی عامل های انرژی گفت:در کمیسیون تلفیق هیچ گونه گرانی در حامل های انرژی و اب،برق،گاز نخواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.