×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دست فروشی در قطب اقتصادی کرمان/مسئولین قول رسیدگی دادند اما اقدام نکردند

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” شهرستان سیرجان به عنوان یکی از قطب های اقتصادی کشور باوجود معادن گل وگهر شهر اقتصادی محسوب می شود ولی در گوشه ای از این شهر دست فروشانی برای امرار معاش و مخارج زندگی و تامین هزینه های درمانی خود مجبور به دست فروشی هستند.

بررسی های خبرنگار سرویس اجتماعی سیرجان خبر حاکی از آن است که در بلوار امام رضا(ع) شهرستان سیرجان بانویی حدود۷سال در این منطقه چادر میزند و نان لواش می فروشد که خرج زندگی خود را تامین کند.

این بانوی زحمت کش در گفت وگو باخبرنگار ما اظهار داشت:حدود۷سال در این مکان مشغول فروش نان هستم و مخارج زندگی خود را از این راه در می آورم،تعداد زیادی از مسئولین آمده اندو وعده رسیدگی داده اند ولی هیچ گونه اقدامی از سوی انها صورت نگرفته است.

وی درادامه افزود:هزینه های درمانی خود و همسرم بسیار سنگین است و مجبورم برای تامین هزینه های خود به این کار ادامه دهم،روزانه حدود ۳۰عدد نان میفروشم .

این بانوی سیرجانی دارای دو فرزند است که یکی از فرزندان؛ معلول است که متاسفانه از سوی بهزیستی هیچ گونه کمکی صورت نگرفته است و امید است که مسئولان در جهت رفع مشکل این همشهری سیرجانی در این هوای سرد اقدام جدی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.