×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
هجمه و تهاجم بیگانگان معطوف به مساله خانواده است/مادر معلم عملی تبیین و ترسیم رحمت خداست

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی“سیرجان خبر”نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم ختم والده امام جمعه سیرجان گفت:امروز مسئله خانواده و حفظ حرمت پدران و مادران ضروری است چرا که در این روزگار خانواده مورد هجمه و تهاجم بیگانگان قرار گرفته است، این مجلس مربوط به مجلس خانواده است و این خانواده از شریف ترین خانواده های سیرجان است و این مجلس متعلق به مادری است که فرزندان صالح و با تقوا به جامعه تحویل داده است.

امان الله علیمرادی اذعان کرد:مسئله خانواده بسیار شریف و مهم است شاهد ادعا این است که مقام مادر خانواده نزد خداوند بسیار عظیم است به نحوی که قرآن در مسئله خانواده وارد جزئیات شده است،با قراردادن آیات مربوط،به این مسئله می رسیم که امر خانواده هم برای متن ملت و هم حاکمیت و حکومت مورد احترام است و اگر به مسئله خانواده کم توجهی شود به همه حوزه ها لطمه وارد می شود.

وی درادامه افزود: در چهار آیه قرآن مسئله حرمت پدر و مادر و احسان به پدر و مادر بعد از مسئله توحید آمده است، اصل دوم اساسی در زندگی دینی و اسلامی این است که به پدر و مادر اهتمام ویژه ای داده شود ولی مادر حرمت ویژه ای دارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جایگاه مادر تا بدان جاست که هر کس حرمت مادر را حفظ کند خداوند با او مرتبط و متصل است و هرکس این را حرمت نگذارد خداوند رحمت را هم در دنیا و هم در قیامت از او میگیرد.

علیمرادی افزود:در این دوره، جایگاه عظمت خداوند در حاشیه رفته است و شیاطین و دشمنان وقت خود را صرف آسیب زدن به این حرمت کرده اند،مادر معلم عملی تبیین و ترسیم رحمت خداست و رحمت خدا را می فهمد، اگر در خانواده و جامعه، رحمت مادری جاری شود خشونت از این جامعه و بد خلقی دور می شود.

وی درپایان گفت:دنیای امروز، مملو از خونریزی و قتل و غارت است و رحمت مادری در حاشیه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.