×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
اردوی راهیان نور روحیه مجاهدت و حرکت در چارچوب دین را به نسل جوان انتقال میدهد

به گزارش “سیرجان خبر” ستاد برگزاری اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان روز گذشته در سالن جلسات شهید الله دادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.

درابتدای این جلسه حجت السلام و المسلمین حاج آقا شاهمرادی مسئول تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان گفت:با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری دفاع مقدس یک معدن طلا و یک ثروت ملی حساب میشود ، که راهیان نور یک فناوری نوین برای بهره برداری از این ظرفیت عظیم است .
وی افزود : اردوی راهیان نور روحیه مجاهدت و حرکت در چارچوب دین را به نسل جوان انتقال میدهد و در عرصه ی کار های فرهنگی اردوی راهیان نور یکی از اصلی ترین اقدامات می باشد.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان اضهار داشت:اردوی راهیان نور دانشجویی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با جنگ نرم دشمنان و میثاق دانشجویان با شهدای ۸ دفاع مقدس برگزار می شود.
سرهنگ مهدوی فردافزود:مسئول اعزام اردوی راهیان نور دانشجویی بسیج دانشجویی می باشد و اعزام اردوی راهیان نور دانشجویی به صورت تفکیک برادر و خواهر به ترتیب در تاریخ های ۱۷ و ۲۱ اسفند برگزار می شوند .
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان گفت:مدت زمان هر اردو به ۶ روز می انجامد و دانشجویان از مناطق عملیاتی دهلاوییه ، شلمچه ، اروند رود ، طلاییه ، پاسگاه زید ، چزابه ، فکه و پادگاه شهید حجت الهی بازدید می کنند .
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان افزود:مسئله کاروان راهیان نور حفظ افتخارات و نقطه های سر بلندی و عزت یک ملت است .
سلیمی دریابیگی گفت :تاریخ اسلامی ایران سراسر عزت و افتخار و دفاع مقدس به عنوان مهمترین بخش تاریخ کشورمان از نورات و درخشندگی خاثی برخوردار است .
وی گفت:امسال با توجه به برگزاری جلسات و نشست هایی که با مجموعه پایگاه های بسبج دانشجویی دانشگاه های شهرستان سیرجان داشتیم اقدامات خوبی در بحث برگزاری اردو و انجام فعالیت های فرهنگی داشته ایم و ثبت نام اردوی راهیان نور در دانشگاه ها شروع شده است و تا ۱۴ اسفتد ماه ادامه خواهد داشت .
در پایان این مراسم مسئولین دانشگاه ها نظرات خود را در خصوص اعزام دانشجویان به سرزمین راهیان نور مطرح کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.