×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024
ایستادگی تنها راه پاسخگویی به ظلم و زورگویی های استکبار است

به گزارش“سیرجان خبر”حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با مرور بر ظلم و جنایات دستگاه حاکمیت آمریکا در منطقه و جهان اظهار داشت: تنها راه پاسخگویی به ظلم و زورگویی‌های استکبار، ایستادگی مقابل آنان است.

وی بیان داشت: روش استکبار ابتدا ظلم و زور و عربده‌کشی است، اما وقتی طرف مقابل را مقتدر و با صلابت و روحیه ایستادگی دیدند از موضع قدرتی که خودشان می‌دانند پوشالی است، عقب‌نشینی می‌کنند.

حیدری با اشاره به ایستادگی کره شمالی در مقابل آمریکا افزود: ابتدا رئیس جمهور آمریکا استفاده از حربه ترساندن و حمله به این کشور را داشت، اما وقتی دید کره شمالی از موضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند و خود را برتر از آمریکا می‌داند، عقب نشست و موضع خود را صلح و مذاکره اعلام کرد.

وی به روزهای پایانی سال و ضرورت توجه به مستمندان و فقرا پرداخت و گفت: سال ۹۶ دارای خاطرات تلخ و شیرینی بسیاری بود که باید از خاطرات بد درس عبرت گرفت تا تکرار نشوند و خاطرات خوب را سرلوحه کار خود قرارداد.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد جوانان بیان داشت: رهبری نظام نسل امروز را همانند نسل دوران دفاع مقدس، دارای شجاعت، بصیرت، کرامت و دارای از خودگذشتگی عنوان کردند که ملت ایران را به آینده خوب و روشن کشور امیدوار می‌کند و ما نیز باید در تربیت و نگهداری این نسل و نسل‌های آینده برنامه داشته باشیم.

حیدری با تبریک سال جدید بر توجه به فیوضات و برکات ماه رجب و ایام اعتکاف تاکید کرد و گفت: همانگونه که در ایام عید به نظافت می‌پردازیم تا خانه و محیطی دلنشین داشته باشیم در ماه رجب هم باید جان را از گناهان تمیز کرد تا روح انسان عطر خوش پاکی از گناهان را استشمام کند و از بوی بد گناهان پاک شود تا رسوای گناهان قرار نگیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.