×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
موظف شدن ارگانهای دولتی به خرید کالای ایرانی

به گزارش “سیرجان خبر”معاون اول رئیس جمهور در گلزار شهدای سیرجان گفت: به همه سازمانهای نظارتی و بازرسی ابلاغ خواهد شد از سال جدید هیچ سازمان و ارگان دولتی حق ندارد کالای خارجی که مشابه آن در کشور هست را خریداری کند و بودجه دولت هم صرف خرید کالاهای خارجی نخواهد شد.
جهانگیری افزود: همانطور که رهبری فرمودند در سایه وحدت و همبستگی همه مشکلات حل خواهد شد و هیچ مشکلی در کشور نداریم که حل نشود.
وی معیشت مردم و مسائل اقتصادی و توسعه پرشتاب و عقب نیفتادن از دیگر کشورهای منطقه را اولویت کاری دولت در سال جدید عنوان کرد و افزود: یک آدم عجیب و غریب مثل ترامپ رئیس جمهور آمریکا روی کار آمده که نظام و کشور و دولت باید با تدبیر و درایت مسائل جهانی و منطقه را تحت نظر داشته باشیم و با تدبیر و اتحاد همه مسائل حتی بین المللی حل می شود.
معاون اول رئیس جمهورظرفیت های کشور را در مسیر اشتغال و تولید عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به استان کرمان و سیرجان اعلام کرد که ده هزار میلیارد تومان طرح قابل افتتاح وجوددارد که همین مبلغ هم در حال انجام است .
وی مشکل آب در برخی استانها از جمله کرمان را یادآورد شد و افزود: مسئله آب در کشور محدودیت جدی است و بخشی از انتقال آب به سیرجان هم اکنون انجام شده و ما برنامه ریزی برای انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان را در دستور کار داریم که محقق می شود و این مشکل هم برطرف خواهد شد.
معاون اول رئیس جمهور پیش ازظهر امروز پس از ورود به سیرجان با حضوردر گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و بر آرامگاه ابوی و دو برادر شهید خود حضور یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.