×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
ارتقا رتبه کسب و کار در گرو راه اندازی پنجره واحد است

به گزارش “سیرجان خبر”عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که برای ارتقا جایگاه فضای کسب و کار ایران باید پنجره واحد در بین مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور راه اندازی شود.

شهباز حسن پوربا بیان اینکه نمره فضای کسب و کار ایران قابل قبول نیست، اظهار داشت: در زمینه رتبه کسب و کار ایران تنها بانک مرکزی تاثیر مستقیم ندارد، بلکه همه باید تلاش کنند تا پنجره واحد که در قانون به آن تاکید شده است، راه اندازی شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: پجره واحد باید در کلیه وزارتخانه، استانداری ها و همه مراکز تصمیم گیری راه اندازی شود تا کارآفرین به جای یک ساله در مدت یک هفته به پاسخ مورد نیاز خود دست پیدا کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس دهم شورای اسلامی، با بیان اینکه با پنجره واحد، پاسخ فعال اقتصادی به صورت سیستمی داده می شود، ادامه داد: این روش باعث می شود جلوی فساد در کشور گرفته شود و رتبه کسب و کار ایران در بین کشورهای دنیا ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: به دنبال افزایش رتبه فضای کسب و کار، مانع فرار سرمایه از کشور می شویم که متاسفانه در حال حاضر با معضل عدم جذب سرمایه خارجی مواجه هستیم و اگر پنجره واحد اجرایی شود، جذب سرمایه گذار خارجی در بحث کسب و کار فراهم می شود.

حسن پور در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به امتناع دولت از راه اندازی پنجره واحد، بیان داشت: امیدواریم رویکرد دولت در سال ۹۷ نسبت به ایجاد هماهنگی در بین دستگاه ها تغییر کند، چراکه پنجره واحد در نهایت به نفع دولت تمام می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: اگر دولت به دنبال ایجاد یک میلیون شغل در سال جدید است با راه اندازی پنجره واحد در کلیه وزارتخانه ها، مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی از جمله استانداری ها می تواند به این هدف دست یابد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.