×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دهمین جشنواره جوان سرباز برگزار شد/تصاویر

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”دهمین جشنواره جوان سرباز نیروهای مسلح استان به میزبانی مرکز شهدای وظیفه نداجا همزمان با چهار شهر کشور برگزار شد.

فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه نداجا در دهمین جشنواره جوان سرباز اظهار داشت:یک جوان ولایت مدار،فهیم و آگاه به مسائل روز و جوانی که تمام مولفه‌های یک انسان را در خود جای دارد کسی را نمی توان یافت جز فرزند امام حسین (ع)دید.
امیر دریادار دوم شعبان زاده در ادامه خاطرنشان کرد:عاشورا و خورشید کربلا به قدری پرنور است که سایر زوایا و زندگی نامه شهدا را تحت الشعاع قرار می دهد و حضرت علی اکبر (ع) یک الگوی موفق برای جوانان ما است.
وی در ادامه گفت:همان گونه که فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی فرمود شما سربازان باعث امنیت و عزت نظام اسلامی هستید و نشانه های زندگی پربار حضرت علی اکبر(ع) در زندگی جوانان این مرز و بوم آشکار و هویداست.
وی در پایان گفت:مطالعه جنگ تحمیلی این موضوع را به اثبات رساند که جوانان ولایی همیشه در صحنه حضور دارند و این حاکی از آن است که جوانان جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت زندگی حضرت علی اکبر(ع) و شهدای کربلا را سرلوحه قرار دادند.

در ادامه این مراسم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه جنوبشرق ارتش اظهار داشت:همه سربازان باید به شخصیت حضرت علی اکبر(ع) توجه داشته باشند و امروز سربازان افتخار کشور هستند و امنیتی که داریم مدیون سربازان هستیم.
حجت الاسلام رشید پور در ادامه افزود:خداوند را شاکریم که چنین حکومتی داریم که در راس آن فقیه عالی مقام و فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد و امروز جوانان ما که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت و عبادت می کنند.
وی اظهار داشت: همه سعی فرماندهان در تمامی رده های نظامی بر این است که زمینه مساعد را در تمامی زمینه ها برای سربازان فراهم کنند.

امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن روز جوان اظهار داشت:حضرت علی اکبر(ع) شبیه ترین فرد به پیامبر اکرم بود و تقوا،خداترسی،عبادت و بندگی پروردگار و مطیع بودن امر ولی فقیه از صفات حضرت علی اکبر(ع) بود که جوانان ما باید این خصوصیات را داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه خاطر نشان کرد: همه ما آماده ایم تا به کمال برسیم و راه رسیدن به کمال این است که حضرت علی اکبر (ع) را الگو قرار دهیم و روز به روز ایمان و تقوا ما بیشتر شود و جوانان امروز هم باید اهل علم و تقوا باشند.
وی گفت:حضرت علی اکبر(ع) شاگرد خوبی برای پدرش حضرت اباعبدالله(ع) بود و اولین کسی که از طایفه بنی هاشم پا به میدان نبرد گذاشت و ۱۲۰ نفر از دشمنان امام را به هلاکت رساند حضرت علی اکبر(ع) بود.
حسینی اظهار داشت:این شجاعت و نترسی از دشمن برای ما یک درس است که امروز ملت و جوانان ما این گونه باید مقابل استکبار ایستادگی و مقاومت کنند که باعث ترس دشمن خواهد شد.
امام جمعه سیرجان در ادامه اذعان داشت:جوانان امروز ما شما سربازان عزیز و ولایت مدار هستید و بدانید که ما در آستانه ظهور امام عصر(عج) هستیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نظام جهانی حضرت مهدی(عج) متصل کنیم.
وی در پایان گفت:ترس استکبار جهانی از جمهوری اسلامی و مردم فداکار و جوانان است که دور رهبر انقلاب می گردید و با آینده‌ای روشن به جلو گام برمی دارید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.