×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
اولویت بندی و پیگیری پروژه های نیمه تمام شهرداری در دستور کار است

محمد عسکری در گفت و گو با خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”اظهار داشت: یکی از اصلی ترین برنامه های شورای اسلامی شهر سیرجان در سال جدید، برنامه ریزی اساسی برای به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام از قبیل پایانه مسافربری، زیرگذر مکی آباد، سالن همایش ها و … است که تاکنون اقدام چشمگیری انجام نشده و در همین راستا و در خصوص پیگیری پروژه های نیمه تمام، با شهردار بحث و تبادل نظر شده است.
وی با بیان اینکه شهروندان باید از بهترین امکانات زیرساختی و رفاهی برخوردار شوند افزود: مشارکت بخش خصوصی در احداث سالن همایش های شهرداری می تواند برخی کاستی ها را برطرف کند.
رییس شورای اسلامی شهر سیرجان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان “حمایت از کالای ایرانی” گفت: مجموعه شورا و شهرداری در به ثمر رساندن و فرهنگسازی شعار امسال مشارکت و برنامه ریزی خواهند کرد.
محمد عسکری تراز و مقیاس شورای شهر سیرجان نسبت به دیگر شهرهای استان را بهتر و ارجح تر دانست و گفت: شهر سیرجان بعد از مرکز استان کرمان، دومین شهر وسیع و پرجمعیت است و در همین راستا هم باید انسجام و همدلی میان مردم با مجموعه شورا و شهرداری بیشتر شود تا شاهد اقدامات زیربنایی بیشتری باشیم.
وی در خصوص فرا رسیدن ۹ اردیبهشت و گرامیداشت روز شوراها گفت: قرار است برنامه و گردهمایی با حضور اعضای شورای شهر در ادوار گذشته انجام شود.
این مسئول شهری از همدلی و مشارکت میان اعضای شورا سخن به میان آورد و افزود: برخی مواقع اختلاف سلیقه و دیدگاه در بین اعضای شورای شهر ایجاد می شود؛ اما هیچ کارشکنی وجود ندارد؛ از نشریات انتظار داریم به حاشیه ها نپردازند تا بدنه شهر و شهرداری دچار آسیب نشود؛ اگر انتقادی از اعضای شورا یا شهرداری وجود دارد، انتقاد خود را بیان کرده و جواب دریافت کنند؛ در همه نهادها و ارگانها مشکلات وجود دارد.
رییس شورای اسلامی شهر سیرجان با بیان اینکه شهرداری برای به سرانجام رساندن اهداف خود باید با برنامه زمانبندی و اولویت بندی شده و بر اساس نیاز مردم فعالیت کند تصریح کرد: شهرداری نباید به فروش زمین، دریافت حق آلایندگی و ارزش افزوده بسنده کند؛ بلکه باید به دنبال جذب درآمدهای پایدار باشد؛ به اعتقاد من تمام تلاش اعضای شورای شهر در دوره قبل و حال حاضر با توجه به شعارهایی که در زمان انتخابات دادند عملی شده و همکاری و مشارکت خود با مجموعه شهرداری را با تمام توان انجام داده اند.
وی به اقدامات انجام شده در روزهای پایانی سال گذشته اشاره کرد و گفت: با حمایت و تلاشهای بی دریغ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نسبت به اختصاص قیر رایگان، بهسازی بلوار شاهد و جذب اعتبارات که منجر به پرداخت مطالبات کارکنان شهرداری و اجرای فعالیت های نوروزی در راستای جلب رضایت شهروندان شد، بر خود واجب و لازم دانستیم که تقدیر و تشکر از نماینده مجلس را از طریق نصب بنر بر روی بیلبوردها انجام دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.