×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
رفع مشکلات تملک سیلوی ۵۰ هزار تنی سیرجان/ بارگیری سیلو از اواخر تیر ماه

به گزارش “سیرجان خبر”مجید نژادبیگلری در حاشیه بازدید از سیلوی ۵۰ هزارتنی شهید محمدعلی الله‌دادی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: این سیلو نقش مهمی در کیفیت و کمیت نان در استان کرمان دارد و در راستای طرح جامع نان سالم از ظرفیت و موقعیت این سیلو استفاده می‌کنیم.

مدیرکل غله استان کرمان افزود: به‌دلیل بدهی زمین این سیلو به سازمان عمران کرمان نتوانستیم از این سیلو که نقش‌آفرین در کمیت و کیفیت آرد است، استفاده کنیم و امروز که این اعتبار تامین و بدهی پرداخت شد در دهه سوم تیر ماه جاری گندم مورد نیاز از خوزستان و گلستان تهیه و عملا تخلیه و بارگیری از این سیلوی مهم استان آغاز می‌شود.

زهرا موسی‌پور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان نیز گفت: ما در راستای ارزیابی و پایش نحوه اقدام دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه اسناد امنیت غذایی هست که امروز روند آمادگی و تخلیه گندم را در سیلوی سیرجان داشتیم.

وی افزود: امتیازبندی نانوایی‌ها با عنوان طلایی نقره‌ای و برنزی را یک اطمینان و ایمنی از سوی مردم و مصرف کننده عنوان کرد که حداقل‌ها در این حوزه رعایت شده و نانوایی‌ها توانستند نشانه‌های مختلف را دریافت کنند.

موسی‌پور گفت: ما کار ارزیابی و عملکرد اجرایی دستگاه‌های استان را در راستای اجرای اسناد هفتگانه امنیت غذایی برای تمام شهرستان‌های استان و در زمینه همه اسناد دنبال خواهیم کرد تا این اقدام ارزشمندی که در استان کرمان آغاز شده به نتیجه خود برسد که در واقع رضایت مردم و سلامت جامعه است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.