×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
روند ساخت و سازها ورزشگاه گل گهر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است/ تعداد ورزشگاه های استاندارد به حد نصاب برسد زمان آغاز مسابقات اعلام خواهد شد

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” سعید فتاحی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در بازدید از ورزشگاه امام علی(ع) در خصوص آخرین وضعیت این ورزشگاه گفت: در بازدید اولیه ای که از ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان بعمل آمد موارد و نواقص بسیاری مشاهده شد اما با پیگیری های صورت گرفته در این مدت و آغاز روند ساخت و سازها شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم.

وی افزود: در این راستا همت و تلاش مضاعف مدیران، کارگران این پروژه و مسئولین شهرستان نیز بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

فتاحی در مورد رعایت استانداردهای مدنظر فدراسیون و سازمان لیگ در بازسازی ورزشگاه نیز اذعان کرد: استاندارد های مدنظر فدراسیون و سازمان لیگ در حال اجرا است، اما مسئله مهم اتمام پروژه تا شروع لیگ است.

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد از قبیل، نصب دوربین ها، برج های نور، ساخت جایگاه ویژه و رختکن ها اقدامات موثری صورت گرفته اما تکمیل این روند به زمان بیشتری نیاز دارد.

فتاحی در رابطه با مشخص شدن زمان آغاز مسابقات لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد: هنوز هیچ ورزشگاهی صد در صد اعلام آمادگی نکرده است، در صورتی که تعداد ورزشگاه های استاندارد به حد نصاب برسد زمان آغاز مسابقات نیز مشخص و اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.