×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
ارائه ۳۰ طرح اصلاح‌سازی مصرف انرژی توسط دانش‌آموزان سیرجانی

به گزارش “سیرجان خبر ” طی مراسمی همایش ایده‌شو با هدف استفاده از طرح‌ها و ایده‌های مدیریت برق توسط دانش‌آموزان امروز در این شهرستان برگزار و ۳۰ نفر دانش‌آموز برتر با ارائه طرح مدیریت مصرف تجلیل شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در این همایش گفت: ما باید الگوی مصرف برق را در خانواده‌ها و جامعه نهادینه کنیم و نحوه مصرف انرژی را تغییر دهیم و این تغییر منجر به تغییر رفتار مصرف انرژی توسط مردم شود.

عبدالوحید مهدوی‌نیا عنوان کرد: امروز به سراغ مدارس و دانش‌آموزان رفتیم و دوره‌های اصلاح‌سازی مصرف برق را داریم که در این میان طرح‌های بهینه‌سازی الگوی مصرف و نحوه صرفه‌جویی را از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان در شهرستان‌های سیرجان، بم و جیرفت به مرحله اجرا گذاشتیم.

وی افزود: دانش‌آموزان شرکت کننده در سیرجان ۹۶ نفر دانش‌آموز نخبه و با استعداد بودند که پس از بازدید از مراکز تولید انرژی و گذراندن دوره‌های اصلاح‌سازی مصرف انرژی، طرح‌ها و نظراتشان جمع‌آوری و در همایش ایده‌شو ۳۰ نفر طرح‌هایشان مورد قبول و قابلیت کاربردی و اعلام را دارد، برگزیده شدند که از این دانش‌آموزان امروز تجلیل شد.

گفتنی است در این همایش هر دانش‌آموز شرکت کننده در طرح باید ظرف مدت سه دقیقه ایده و طرح خود را ارائه دهد و در پایان بر اساس نظر هیئت داوران از ۹۶ نفر دانش‌آموز شرکت کننده ۳۰ نفر به عنوان ایده‌های برتر حائز رتبه شدند و از آنان تجلیل شد و قرار است این ایده‌ها در صنعت برق به‌کار گرفته شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.